2gull+spire Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Vekten hopper opp og ned og i dag viste den 2 kg mindre enn i går.. Spiser helt normalt og føler meg frisk. Kjenner den lille godt hver dag. Grunn til bekymring?
Glad tobarnsmamma Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg for min del har gått opp nesten 1 kg i uken de siste tre ukene... (Har nå gått opp ca 14 kg totalt, er 38 + 4). Jeg vet ikke hva som er vanlig, men hos meg er det blitt mye vann i kroppen den siste tiden... Men trodde ikke det var vanlig å gå ned, i hvertfall ikke så fort? Jeg ville kanskje ringt jordmora og spurt, event. sett det litt an... Så lenge du kjenner den lille er det antagelig ikke noen grunn til bekymring.
Resilience Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Bare pass på at du kjenner bevegelse HVER dag. Hvis du er usikker, dra på sykehuset. En venninne av meg mistet babyen sin noen dager før planlagt keisersnitt i uke 39, og det eneste de kunne ha oppdaget dette på var hvis noen hadde fulgt opp at hun og baby ikke hadde lagt på seg de siste ukene.
C@milla *EMIL* Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Har gått ned 5 jeg... Og hos meg er det pga sv.dia, og de sier det er helt normalt.. aktiv som fy han lille, og vokser fint ) 35 uker her..
2gull+spire Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Takk for at dere svarer.. Jeg hadde masse vann, men deler av det ser ut til å ha blitt borte og det er jo fint. Jeg kjenner den lille veldig godt, hun romsterer mye:)) Har 8 dager igjen, men kjenner hun kan få komme nå. Blir syk av bekymring siden jeg vet hun er stor og fin, men at mye kan skje de siste dagene. Gleder meg til jeg har henne i armene og kan se at hun er frisk og rask:))
jente Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Hei.. En venninne av meg gikk også med et par kilo mot slutten av svangerskapet.. Hun gikk to uker over terminen, og ut kom et barn på over 4 kilo. Så ikke tenk på det! Så lenge du føler deg i fin form:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå