Gå til innhold

syke groteske drømmer!!!! normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler meg vanvittig syk i hodet.. jeg drømmer så merkelige ting! som da jeg var på personalmøte sist, så var ikke nestsjefen der, og sjefen min sa at nei, ho er borte idag...

den nattan så jeg henne oppkutta i småbiter i skapet på kontoret til sjefen min...

sånne syyyyke syke ting drømmer jeg hele tida!!! det er forferdelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt å drømme mye rart når man er gravid.

Jeg skrev et innlegg her "jeg drakk sprit".. vet ikke om du har lest det.

Det var altså en drøm. og i et svar på det innlegget har jeg skrevet om noen andre drømmer jeg har hatt som gravid. Jeg har drømt mye sykt, men det rare er jo at i drømmen, så er liksom alt så veldig normalt.

Jeg har ikke drømt sånne ting som at folk har blitt drept osv., som din drøm, men andre helt syke ting, som oftest som handler om babyen i magen. Men som sagt, så tror jeg det er ganske normalt å drømme sånn når man er gravid :-)

Skrevet

Jeg også har drømt mye rart, og ikke minst er drømmene så virkelige! Hadde en drøm hvor jeg var på fest og drakk under graviditeten og dagen etterpå våknet jeg og var skikkelig dårlig som om jeg var fyllesyk. Det var helt forferdelig! I tillegg drømte jeg at jeg satt i godstolen og titta på samboeren min tørket støv, han løftet på ting og var skikkelig nøye (sikkert en ønskedrøm *smile*).

Det er veldig vanlig å drømme mye rart som sitter stucked etterpå, snakket også med JM med det...

Skrevet

Noen som har sett eller hørt om grøsser filmen "Hostel"?

Vel, det var drømmen min inatt...

Helt herlig!!!

Ville jakter i skogen (det er det ikke i filmen)..

Klarte ikke å våkne før klokka ringte idag heller..

Er flere år siden jeg så den filmen, og har ikke tenkt på den helle før inatt..

Sliten jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...