stinky-monkey Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 i drømmen min i natt..he, he :-) Jeg drakk både vin og sprit i drømmen min i natt, og plutselig va det ei som sa til meg: "drikker du virkelig alkohol når du er gravid?" Og da fikk jeg helt panikk, og skjønte at jeg hadde gjort noe galt. Jeg hadde rett og slett glemt at jeg var gravid, og drukket. Det var en fæl drøm. Jeg følte meg helt hjelpesløs etterpå. Heldigvis var det bare en drøm :-) Litt merkelig drøm for å være meg, for det første så liker jeg verken vin eller øl, og drikker bare kaffe og bailies, og det er ikke ofte. Går ut kanskje en gang i året, max. he, he!
Julaften-baby♥ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hehe! Merkelige greier det der! Jeg har også masse sånne "jeg-er-gravid-og-må-passe-meg-for-mye-rart-drømmer"...... Jeg sitter spiser både tartar og spiser massevis at halvfete oster... enda det nevnte er noe av det VERSTE jeg vet i matveien.....
stinky-monkey Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Ja, man kan ha ganske mange "ville" drømmer når man er gravid :-) Jeg har drømt så mye rart om babyene i magen, de gangene jeg har vært gravid. Bl.a. at jeg har tatt babyen ut når den var så liten at den fikk plass i håndflaten min, for å vise den frem til venner, for så å putte babyen inni magen igjen, så den kunne fortsett å vokse :-) he, he.. Også drømte jeg en gang at jeg fikk babyen på døra, fra folk på sjukehuset, som kom og leverte babyen til meg hjemme, og sa at nå hadde jeg født, og de hadde allerede gitt babyen navn, noe jeg ble sur for, for det var et navn jeg ikke ville ha. En gang drømte jeg at jeg skulle vise frem babyen min etter at jeg hadde født, og da datt hodet til babyen av, og jeg måtte skynde meg å skru det på plass igjen før gjestene kom, sånn at de ikke skulle tro at jeg var noe dårlig mor.. he, he! Jeg har hatt en hel haug med syke drømmer under svangerskapene :-)
Julaften-baby♥ Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Hehe! Ler meg i hjel! Kjenner meg igjen at jeg med den drømmen at jeg "tar" ut babyen, og den er så liten at den får plass i baklomma mi (.....). Henger sikkert sammen med mye rart vi tenker på og bekymrer oss for :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Ha ha ha, jepp et kjent fenomen, drømte masse slike drømmer med mi første. Nå drømmer jeg at jeg røyker veldig mye....Merkelig for jeg røyker ikke.
Billefrøken Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Apropo drømmer... jeg drømte her en natt at jeg tok babyen min ut av magen, jeg åpnet rett og slett hele magen og løftet babyen ut, plasserte den i magen til min mor som da skulle passe på den. Panikken kom når jeg ikke fant igjen min mor etterpå, jeg gråt og skrek fordi hun hadde tatt babyen min. Våknet og tårene randt... har virkelig drømt mye rart etter at jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har også drømt mye rart som har med babyen å gjøre. Jeg drømmer at jeg røyker nesten hver natt, selv om jeg sluttet i det jeg ble gravid, og har absolutt ikke røykesug i våken tilstand. Og så drømmer jeg ofte om at kjønnet avsløres, for det vet vi ikke. Blant annet drømte jeg at jeg fant en glidelås på magen. Da jeg åpna den kunne jeg dra i beinet til ungen, og så brukte jeg evigheter på å bestemme meg for om jeg skulle dra det ut til skrittet eller ikke, for å se kjønnet. Ble til at jeg gjorde det, og da ble jeg SÅ sint på meg selv for at jeg hadde ødelagt hele overrasken! Og så har jeg drømt flere ganger at jeg er på tur ut døra, og så kommer pappa og sier at "men du kan jo ikke dra nå, du har jo født en sønn!" "Nei æsj, jeg vil ikke ha noen sønn, dessuten må jeg stikke på Prix og kjøpe røyk for det stenger. Ta'n du", svarer jeg nonchalant. Settingen i drømmene mine er ofte ulike, men en fellesnevner er at noen andre, gjerne perifere klassekamerater fra barneskolen o.l., kommer og forteller meg at jeg har født, og det er meg like revnende likegyldig hver gang. Heldigvis er det ingen som ser inni hodene våre før vi får ta med oss barna hjem fra fødeavdelinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå