2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har dere det klart eller har dere noen gode forslag til meg?......
Månestråle75 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har noen altrenativer klare hvis det blir jente, men dersom det blir en liten gutt, er jeg foreløpig helt blank.. Mine favoritt jentenavn er: Emma Milla Tomine Martine
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hei hei ) Meg og min sambo er veldig uenig da men ) Her er mine -sindre -henrik -steffen -tobias -adrian -sandra -celine -mina -sofie -amalie -emely Er bare spiren som mangler ;o)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ja, vi er enige om både gutte-og jentenavn:-) Forslag gutt: Jonathan (vårt valg dersom gutt) Herman Linus Isak Sigurd Forslag jente: Mille (vårt valg dersom jente) Mina Mie Maren Alva Alvilde
baby ventes 11 mars :) Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 vi har bestemt oss alt. jente : emma gutt: marius jeg synes også sindre,tobias og christer er fine navn, men sambo ikke enig
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Blir Olivia eller Isabella hvis vi får jente, å guttenavn sliter vi max med å bli enige om, men de vi har silt ut nå da, er Benjamin, Max(imilian), Wilhelm eller Andreas... =)
Collet :) Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Tja... Litt usikre enda, men helt siden vi fikk jenta vår har jeg jo lekt med navn som kan passe til! Datteren vår heter Andrea, så det er jo fint om navnet passer til hennes! Hvis det blir ei jente så står disse to sterkt, i rett rekkefølge!: - Stella - Matilda / Tilda Og gutt: - Casper / Kasper - Sebastian Hva synes dere?! Alle mener at hvis vi får en gutt burde vi kalle han for Adrian, så blir det Andrea & Adrian, men jeg føler ikke helt Adrian passer oss, jeg trodde egentlig at jeg skulle få en gutt når jeg ventet Andrea og da var navnene klare med enten Casper eller Sebastian så jeg har liksom hengt meg litt opp i de!! Stella var mannens forslag til jentenavn, og egentlig veldig søtt! Begge navnene slutter da på a, noe som visstnok er bra! Ikke vet jeg men.. Blir det Matilda så blir hun nok kalt for Tilda!!
KR0705 Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Sebastian eller Thea hvis jente. Gleder meg SÅ til å vite hva det blir...
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Vi har jentenavnet klart, men ikke guttenavn....
Gjest Tina-Mari Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Hei hei:) Mange fine navn her da!! Gutte navn: Adrian (dette blir det om det blir gutt) Maximillian (lov å håpe på tvillinger!) Jentenavn: Maria de las nievas Mariela Marina Leoni Karla Her er vi veldig usikkre... Så vi må bare bli enig med tid og stund...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Mange fine navn her:) Vi har bare jente navnet klart. Emilia. Men jeg har tenkt litt på en sak ang det med navn.... hva om babyen kommer ut så synes vi ikke at det er en Adrian eller Emilia eller hvilket navn det måtte ha være vi velger. Det kan jo hende man faktisk ikke synes det passer når man ser nurket....
Baby i vente Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Dette er våre foreløpige favoritter: Jenny Malene Madelein Celina Celine Emma Nora Heine Jone Jonas Thommas Daniel Jeg liker også godt Andrine og Sebastian, men det gjør ikke samboeren min.
moj29 Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Hei! Vi har åsså snakka en del om navn...men har foreløpig ingen klare favoritter...men her er noen av dem det står mellom: Tilde Vilde Martine Cathinka Børge Elias Erlend Sebastian
Mayken Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 Vi har guttenavnet klart. Blir det samme som snuppa skulle hete hvis hun hadde vært gutt. Snuppa heter Ina og blir det en gutt blir det en Isak. Ina og Isak, synes det klinger bra sammen. Jentenavn er vi derimot ikke sikre på i det hele tatt, har faktisk ikke snakket om det en gang. Vi er begge sikre på at det blir gutt merkelig nok.
Firegullsmamma Skrevet 19. juli 2008 #16 Skrevet 19. juli 2008 Dersom vi får ei jente til (vi har to jenter) tenker vi på Elisa Får vi en gutt er det vanskeligere men liker Pelle Sigurd Syver Tobias Vemund
mor til 2,venter på nr3... Skrevet 19. juli 2008 #17 Skrevet 19. juli 2008 Mine gutter heter Adrian Nikolay og Mads Oliver, så hvis nr 3 blir gutt må vi nok gå i tenkeboksen..men blir det jente blir det enten Mathea eller Andrea!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå