Lille Luna Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har termin idag-18 juli. Er det noen andre her som også har det? Jeg har hatt sterke kynnere i hele natt, og hååååper det skjer noe snart. Jeg skal føde på Ullevål. Så spennende:-D
løveprinsen <3 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er spennende ja. Jeg har selv 14 dager igjen. Du må fortelle hva som skjer utover da. Masse LYKKE TIL
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har termin i dag! Men kjenner ingenting enda.... Hadde håpet at fullmånen skulle gjøre underverker jeg! Men det kan alltids skje noe i natt? Skal føde på Rikshospitalet jeg, så vi sees nok ikke på føden :-( Håper det er noe på gang hos deg snart da!
sommerbaby i magen nr 2:) Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har også termin idag, men ingen tegn på at noe skal skje enda. Jeg har vært på svangerskapskontroll idag og alt var i orden så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente... Jeg skal føde i Kongsvinger. Håper det skjer noe snart for jeg er veldig lei..
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Termin i går.. Håper det hender noe snart! Ryggen føles rar og kynnere er det nok av.. Håper han kommer en gang..
karma75 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har også termin i dag! Ingen tegn til at det skjer noe med det første. I natt sov jeg bedre enn jeg har gjort hele svangerskapet, men hatt litt murringer etter jeg stod opp da. Venter i spenning
2 fine små Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Lykke til alle med termin i dag! Jeg har menstermin i dag, men det gidder ikke sykehuset hoere paa, hehe.....ULtermin 27. juli og det jammen meg 9 dager til. Jeg sier ca 23. juli jeg da, saa faar vi se. Ingen kynnere paa dagtid, litt paa nattestid da. Sov ogsaa godt i natt og kjenner at jeg godt kan vente en uke og gjerne litt til jeg da. Tvi tvi og haaper fullmaanen hjelper dere. Har to timer med modnings&igangsettingsakupunktur neste uke, vil gjerne gjennomfoere dem foer foedsel. Tok en i gaar og jammen var det reaksjon i kroppen ja, saa kroppen er superklar, bare babyen som bruker litt lenger tid. =o) Til frisoeren ogsaa i dag, saa fint om jeg faar klippet haaret foerst, hehe..... Tok litt fotpleie og nappet bryn i gaar, onsdag, saa pene og rene foer foedsel skal vi bli. Klem fra meg, speeeeeeeeeennende naa jenter!! Og flott at det ikke er sprengvarmt, deet er bra for oss det.
Lille Luna Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 Det blir spennende å se om fullmånen har noen effekt! Jeg trodde jeg kom til å føde før termin, rundt 13-15 juli, men dagene gikk og nå er jeg her på termindagen og alt er slik det har vært i en god sund nå. Mye murringer og trøtthet, men ingen tegn til rier. Sex hadde litt effekt på styrken på kynnerne, men nå er det rolig igjen. Får prøve sterk mat og gåing i trapper og;-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har termin idag jeg også... Men noen tegn...? Neeeida.... Har hatt litt mensenvondt til og fra siden lørdag, litt hodepine, litt kvalme innimellom, trøtt, søvnproblemer (bortsett fra inatt da...), men ellers veldig bra form...irriterende bra form hvis man kan si det......hehe...:-) Tålmodighet er en dyd vet jeg!! Men kan jo ikke gjøre annet enn å vente... Lykke til jenter!! Skal forresten føde i Fredrikstad jeg da...
270708 Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har også termin i dag,men ingen tegn til noe som helst.Har vært litt småuggen de siste kveldene,og blodtrykket hadde økt litt når jeg var på kontroll i går.Men formen er irriterende bra..he he:) Ønsker dere alle lykke til,nå er det iallefall snart over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå