Finansen Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Selv har jeg to sønner. En på straks 3 og en på 4 1/2. Mao så har vi to tette, men nå er det satt på badehette:=)
Mille** Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Her har vi langt i fra to tette, har ei på 10 år og ei på snart 3 år. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 ei som blir 7 år i august, og en gutt på 5 1/2 år:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Storesøster er 3 år og lillebror blir snart 1 år =) Jeg har akkurat vært å fått sprøte i rumpa idag (p-sprøyte), endelig etter mndvis med kondom pga amming og 2 kurer for å bli kvitt melka som lillebror ikke ville ha.. Om det blir flere vil vise seg om noen år.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ei lita ei på 11 mnd. og håper på en liten til om ca ett år
lillebror er " forsinket" Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har tre gutter. En paa 10, en som fyller 9 i september og en liten paa 4 mnd.
yasmina Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Om 17 dager saa har jeg tre gutter En nyfoedt, en paa 2 aar og 2 mnd og en paa 3 aar og 5 mnd. 3 forholdsvis tette, men naa er vi ferdige
Trulte76 Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 eldstejenta er 9 år, yngstejenta blir 7 i desember Så har vi lillegutt i magen med termin 29.aug da Har også en stesønn på 4 år
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #13 Skrevet 20. juli 2008 gutt som er snart 8 år jente på 2 år og 8 mnd.
NoDoubt Skrevet 20. juli 2008 #14 Skrevet 20. juli 2008 Storesøster er 4 år. Lillesøster er 2 år og 5 måneder.
bambi på isen Skrevet 20. juli 2008 #16 Skrevet 20. juli 2008 Eldstemann blir 7 i augst, midterste blir 5 i desember og lillemor blir 3 i desember. Har fått 3 stk i løpet av 4 år og 4 mndr, syns jeg har gjor jobben min nå, så nå er det stopp:-)
Joikaboll@ Skrevet 20. juli 2008 #17 Skrevet 20. juli 2008 For å være helt eksakt, Snuppa er 14 år og 3 mnd. Påsan er 10 år og 8 mnd Tævan er 4 år og 8 mnd Tassen er 3 år og 9 mnd Linus er 7 uker Nr 3 og 4 er nokså tette ja, og jammen klarte jeg 3 på 4,5 år. Søren ikke rart en blir fort gammel og grå ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå