Gå til innhold

Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært borte fra forumet en liten stund nå.. Har flyttet og ikke hatt nett.. Men idag (etter 4-5 p.p.) Testet jeg positivt med CB Digital :D :D Er vel ingen tvil da?? Har bare tenkt på oppussing, flytting og sommerferie den siste pp, så det kan nok være grunnen til at vi endelig fikk det til å klaffe! Har ikke vært like fokusert på at nå må vi få det til eller slik.. Noen som har noen tanker rundt oppussing og graviditet?? Folk har vel vært gravide og pusset opp før?? Tenkte bare å ta visse forhåndsregler som å ikke bære tungt, bruke spesialmaske når jeg maler, lufte godt etc etc.. Noen med noen innspill eller kommentarer??

Jippi jippi :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Selv testet jeg svakt svakt positivt på billigstrimmel idag. Jeg tør ikke å slippe jubelen løs før jeg tar en cb som deg!

Kos deg idag med den fantastiske nyheten, og tiden fremover.

Skal gå bra å puss opp, vær litt forsiktig med å bære for tungt jeg jeg noen sier. Lykke til med baby og oppussinga:)!

Skrevet

grattis!!!!

Misunnelig nu ja... jeg vil å være gravid.

Skrevet

grattis!!!!

Misunnelig nu ja... jeg vil å være gravid.

Skrevet

ååå gratulerer så mye..

går bra å pusse opp ja.. eg pusset opp da eg var gravid og det gikk jo bra.. eneste eg løftet ikkje tungt og luftet godt når eg malte:) malte bare litt kvardag for å ikkje slite meg ut.. var litt tungt til tide, men gikk fint.. eg var jo 6-7 mnd på vei når me begynte å pusse opp da men.. men det går så fint så..

eg spurte jordmora mi om det gikk greit så sa ho at ho burde sei eg ikkje skulle gjøre det, men ho hadde gjort det sjøl når ho var gravid så ho sa det gikk helt fint:)

så gratulerer så mye.. kose deg med dette og oppussingen:)

Skrevet

vi driver med flytting nå, og er 1 dag over ikm, så har vi vært på ferie...

kanskje det var det som skulle til?

hehe, men har hatt mensenteg da. sååå .. hm..

Gratulerer begge to med graviditeten!:) Lykke til og kos dere!:)

skulle ønske jeg også var gravid...

Skrevet

gratulerer så mye!!! Jeg testet også positivt på cb digital i dag, utrolig moro:) håper jeg ser deg¨på marsklubben 2009 her på¨bim-siden

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor finner man marsklubben 2009 da?? Lenge siden jeg har vært her inne nå.. Har ikke fått ordnet oss nett hjemme ennå.. Går alt fortsatt bra med deg som testet samtidig med meg?? Alt er bra her. Veldig trøtt og litt kvalm innimellom, men skal ikke klage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...