Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hvordan fungerer det? Koster det noe? Vi fikk ikke barnehageplass her i den kommunen vi flytta til, så det er til tider en stor prøvelse og aktivisere en 2 og 3 åring! Tenkte kanskje åpen barnhage kunne være et alternativ for oss
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har brukt Åpen barnehage her i kommunen MASSE:) Gikk hjemme med min sønn til han fylte 3 år,og jeg prøvde å komme meg i åpen bhg de 3 dagene det var oppe i uka. Han lekte,koste seg og fikk venner,og jeg fikk være sosial:) Gikk der fra han var 9-12mnd ca... Her var det barn i alle aldre og barn mellom 0-6 år som var målgruppen... Anbefales på det sterkeste!!! Kostet ikke noe,og ingen påmelding,kom når du har lyst og mulighet. Barna vil nok stortrives...
hamsterpia Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har brukt det litt nå i vår, og har planer om å bruke åpen barnehage flittig til høsten. Mini blir 1 år i august, og jeg skal være hjemme med han 1 år til, og da trenger vi å komme oss ut og være litt sosiale, begge to. Her jeg bor er det åpent 2 dager i uka, og det er veldig mange der hver gang. Et kjempebra tilbud for de som er hjemme med barna sine, og ikke har barnehageplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå