Gå til innhold

Å jadda, der kom dagens settning ja..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Åh faaa'aa, jeg er gæææ'rn".. :-O , sier vesla mens hun pusler med dukken sin.

Det veldig stygge banneordet som slapp ut av meg for noen uker siden da jeg mistet en planke på tottene, festet seg gitt..

Lille uskyldige tulla med rosa kjole.. Jaddaaaaa..

Neste gang jeg mister planker på totten blir det nok noe mer "ååååååå blomster lukter godt" - som kommer ut av munnen min ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi.. Nå må a` mor passe seg for hva hun sier ja :) moro me sånne hermetuter =)

Kan ikke du legge ut et bilde av Emilia på profilen din eller noe? Lurer sånn på hvordan hun ser ut nå =) Fulgte med hjemmesiden din mens du var gravid, og til du la den ned, og tenker på dere innimellom enda =)

Skrevet

hahahaha gutta her er helt ramme på å plukke opp den minste kommentar. Så kommer det når man minst ønsker det!

Skrevet

hehe! Herlig ;)

Men ser ikke heeeeelt for meg at jeg selv ville klart å rope ut noen pene gloser hvis jeg hadde mistet en planke på totten selv, så all ære til deg hvis det lar seg gjøre neste gang! =)

Skrevet

Hahaha, jaaa, det skal passes VELDIG godt på fremover nå, ja! ;-) Jeg satte jo juicen i halsen her, hehe. Der sto'a å lekte så pent med dukken sin, liksom.. Det dere "jeg er gæren"-greiene er OK, det har hun fått fra da hun var redd maur, og da hun endelig turte å tråkke på dem sa vi at "oooj, du er gæren". Så det sier'a hele tiden.. Men "faen"? :-S Jenta mi er så fiiiisefin at det er helt utrolig, skal ikke ha møkk på klærne, finner hun et hårstrå blir hun hysterisk, skal alltid ha med seg veske ut døra, redd for alt av krypdyr, går å vasker hele tiden - men FAEN kan hun liksom si? Stemmer ikke vett.. ;-)

Jeg vet iallefall at jeg skal ta meg selv VELDIG i nakkeskinnet neste gang jeg slår meg eller no' sånt. De snapper opp mer enn man tror, og fortere enn man tror as..

Men yes, kan legge ut et bilde på profilen min vettu :-) Koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...