Gå til innhold

Søvn mønster


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle mammer og 1 åringer.

 

Lurer litt på hvordan knottene sover? Når og hvor lenge...

 

Nå ser det ut som at Jr endelig har skjønt at det går an å sove i 12 timer fra 19.30. Vi prøver oss frem med 2 dupper i løpet av dupper i løpet av dagen nå, mot 3 tidligere...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min Anna (1 aar idag!) sover fra 19.00 til 06.30 og en langsoving paa dagen, ca 3 timer etter hun har vaaknet. Da sover hun i 1 1/2- 2 timer. Hun har ogsaa tatt en ettermiddagsdupp paa 30min tidligere, men det blir sjeldnere og sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har sove 2 dupper på dag i flere måneder no ca 2 t. han sover kunn 4 timer i strekk før han får pupp om natta. virker ikke som han trenger så mye søvn, broren var slik oxo. er først nå han kan sove 1 hel natt å han ble 3 år nå. regner me at lillemann er tro kopi av broren sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah legger seg mellom 18 - 19 en gang.. sover da hele natten (endelig) til ca 6 - 7... varierer litt... er våken ca 2 timer før han sover ca 1,2 - 2 timer igjen.... må som regel ha en dupp til på 1 - 2 timer senere på dagen.. men ikke alltid :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jenta vår sover fra 19 til alt mellom 07 og 08.30.

 

Har to dupper. Den første ca halvannen time etter at hun står opp, den er på ca halvannen time. Siste dupp ca 2-3 timer etter der igjen, som er like lang som første:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...