Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Juhuuu... Da var turen endelig kommet til meg, jeg kan rope ut 100 dager igjen!! Og lørdag om en uke gifter vi oss, da blir vi endelig "mann og kone", hehe, etter 8 år sammen- på tide;) Vi skal ha selve vielsen utendørs, i hagen til barndomshjemmet mitt (m flott sjøutsikt, hihi), så håper intenst på sol og pent vær, eller i d minste opphold... Kryss alle fingre og tær for meg, trenger alle mulige gode værtanker fra flest mulig;) Og gleder meg masse til å være gravid brud, d gjør d hele bare ekstra flott synes jeg, og er ikke no problem i d hele tatt!! Kjolen min er jo bare suuuper, har bilder av den på profilen min, m masse plass til den store magen=) Nei, dette blir stas! Gleeeder meg!
WPW Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Å, gratulerer!! Gifta meg i januar, og det er det beste jeg noen gang har gjort!! Trodde ikke det skulle bli annerledes etter at vi gifta oss, for vi har jo vært sammen i over fem år nå, men det føles bare helt fantastisk. hverdagen endres jo ikke, men bare følelsen av å vite at man har lovt hverandre å være sammen livet ut er jo så spesiell. Så GRATULERER IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og gratulerer med 100 dager igjen også Jeg har 118 dager igjen nå, og gleder meg veldig til å passere den magiske 100-dagers grensa:) Skal gå inn og se på kjolen din nå Jeg ble ikke gravid før en mnd etter bryllupet vårt jeg da. Krysser fingrene for fint vær:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Ååå, så heldig du er Gleder meg til det er min tur å rope ut bare 100 dager igjen Krysser alt jeg har og håååper på godvær til dere på dagen Masse lykke til!
WPW Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 kjolen var knallfin! Kommer til å få flott mage i den!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Takk takk jenter!! Skal bli fint å kunne føle seg litt prinsesse på den store dagen, selv m svær mage på slep;)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Hei gratulerer så mye med 100 days to go, har lenge igjen til jeg kan skrive det hehe! Ønsker deg masse lykke til med bryllupet neste lørdag, håper dere får en nydelig dag/vær. Hurra )
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 OJ! Er det allerede nå du skal gifte deg ja! Så gøy! Hvordan er formen din ellers da? Har du støtt på noen flere gretne kelnere og kokker?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Hei Lacey, lenge siden sist nå! Har ikke vært så mye her inne i d siste, har vært mye bryllupsforberedelser og babyshopping på finn.no...=) Går strålende m meg, jeg er fortsatt i tipp topp form, og har 2 mnd sommerferie nå (jobber jo i skolen), så kan absolutt ikke klage! Men hvordan går d m deg og lillegutten? Skjønte at d har vært litt problemer i d siste? Klem
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Ja, du vet, jeg skal jo ikke ha et A4 svangerskap jeg;) Legger ut et innlegg her på 2 tri som du kan lese. En oppdatering:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2008 Oki, da skal jeg se om jeg finner d=)
farmen Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 det va en kjempeflott kjole!! åsså så fin mage da =) venter også ei lita tulle )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå