Banshee Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg finner kun ekstranøkkelen til bilen og må finne de andre nøklene, men jeg finner de ikke! Noen som "ser" de?
Cat.68 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Av noen merkelig grunn får jeg følelsen av at de ligger sammen med noen sokker??
Banshee Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Å? Hmm, får lete litt her og der da. Vi har omtrent nettopp flyttet så sokker ligger i alle kofferter og annet. *ler*
Banshee Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 Oh my God! Cat.68! Du er fantastisk!! Første stedet jeg sjekket var der sambo har sokkene sine, oppå der lå en av buksene hans og i den buksa lå nøklene! Og det hadde jeg jaggu meg ikke trodd for det var jeg som brukte bilen sist i forgårs! Tusen hjertelig takk for mange timer spart med leting og banning! Du er utrolig! *klemme på*
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jøss, det var jammen ikke dårlig. Du ser ikke tilfeldigvis en eller begge av mine bilnøkler også vel? Mannen har klart og rote bort 2 sett med nøkler med hovednøkkelen til begge bilene våre. Lett overalt i lange tider, men de er og blir borte :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå