Gå til innhold

Hei jenter!! Kongsvinger sykehus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Noen av dere som har født der? Bra/dårlige erfaringer?

Jeg kunne velge å søke meg til Ahus, eller Konsvinger, og valgte kongsvinger.

Jeg skal føde der i desember, flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei platina86.

Så koselig at du valgte kongsvinger.

Jeg har født der en gang tidligere og kan ikke få skrytt nok av dem.

Jeg hadde en helt fantastisk opplevelse og gleder meg nå til neste skal komme ut. Der har dere mulighet til å få familie rom. Noe som er kjempe fint, da kan dere være sammen hele tiden og besøkstidene er heller ikke så strenge da.

Hvor bor dere i forhold til kongsvinger??

Vi bor på Galterud 10min til sykehuset. Vi har foreløbige terminen 29 desember og skal på ul nå den 30 juli.

Når hadde du termin i desember??

klem

Skrevet

Hei hei du...

Har hørt flere si det er så bra på kongsvinger, så glad for at jeg fikk fødeplass der:-)

Jeg bor på Eidsvoll, så det er omtrent ike langt til Kongsvinger som til Ahus. Ca en time tenker jeg.

Neste mandag skal jeg på ul der, og da er jeg 20u på vei. Gleder meg kjempemasse. Håper vi får vite kjønn.

Jeg har foreløpig fått termin 14des:-)

Dette er min første og jeg er både redd og spent på en gang.

Klem

Skrevet

De er veldig flinke og forståelsesfulle der. Gleder meg til å komme tilbake dit.

Eli skytten pleier å ta ul på føden, og hun er utrolig flink. Så dere får sikkert vite kjønnet. Selv om dette er mitt 2 barn, føles alt veldig spennende alikevel. Og selv om jeg har født en gang, betyr ikke det at det blir like fødsler, så jeg skjønner at du er spent og litt redd. Jeg var kjempe redd helt til 1mnd før fødselen, da følte jeg meg klar og begynte å stole helt på at kroppen min ville takledet ukjente.

Vi får håpe du går lenge over tiden da, så kanskje vi møtes på sykehuset. Heheh...

klem

Skrevet

Jeg fødte der i 04 og skal til tilbake igjen i september. Er fornøyd med alle der, foruten kanskje gynekologisk overlege. Hun er av gamle sorten og skikkelig besk, men skjer det ikke noe spesielt får dere ingenting med henne å gjøre. Eli skytten var ei fantastisk dame og jeg skulle virkelig ønske jeg fikk henne som jordmor, men de er alle flinke der så det spiller forsåvidt ingen rolle.

Gratulere med valget av sykehus:)

Skrevet

Blir spennende dette:-)

Hørt du får bra bilder på ul der, så gleder meg. Ei venninne fikk 3d bilder der, mener jeg:-)

Ja, om jeg er på overtid sees vi kanskje;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...