Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er invitert i utdrikkingslag til ei god venninne på en annen kant av landet. Har veldig lyst til å dra. Tror det er forventet at jeg kommer og jeg har vel gitt inntrykk til forloveren om at jeg kommer også. Det innebærer at jeg må være borte fra tvillingene mine på 6 mnd i nesten to dager. De kommer jo til å ha det bra sammen med pappaen sin. Men så var det dette med amminga da. Blir det bare slit for meg med melkespreng og pumping, tror dere? Er det for tidlig å reise fra dem når de er så små?
Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde gjort det, etter 6 mnd hjemme med tvillinger har man godt av å komme seg litt ut, og at de får mme et par dager er ikke så ille. Ta med deg en brystpumpe og kos deg
Silvia Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Takk for svar. Tror det blir til at jeg drar ja
Silvia Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Er forresten jeg som er HI (men det skjønte dere vel). Glemte å trykke på anonymknappen, men hva gjør vel det... hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Skal:)) Kos deg.. Du har sikkert bare godt av og komme deg bort litt:)
Silvia Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Da er flybilletter bestilt:) Godt! Har grubla på dette en stund.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Så flott. Har det gøy og kos deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå