Gå til innhold

Hva er deres hemmelig-, store drøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min store drøm er at jeg en dag får meg et eget sted å bo med en hage utenfor som barna kan boltrer seg i, å ha venner på besøk.Også skal jeg jobbe 50% og trene 3 ganger i uka.

Det er min drøm forløpig, men det ser veldig fjern ut forløpig som sånn boligprisen er idag. Skulle nesten tro at Oslo ikke vil ha de "fattige" i byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytte til Meksico.........................

Bor paa Gran Canaria. Har vert her i 5 aar, men er lei mangel paa kultur. Og turister.....

Skrevet

Har nettopp fått en av mine store drømmer oppfylt, nettopp det å kjøpe hus i hjemme kommunen min:oD

Nå gjenstår bare min drøm at gubben frir til meg, og at jeg får et fint lite bryllup...hehe:)

Skrevet

Haaper han frir om ikke saa lenge da:-))

Lykke til

Skrevet

Jeg drømmer å vinne en del millioner i lotto, da kunne jeg oppfylt mange andre drømmer:-)

Skrevet

Jeg drømmer om å flytte hjemmover. Er lei av å bo 70 mil unna familien min... :(

Skrevet

Vi drømmer om å flytte til Singapore om noen få år. Jeg vil også svært gjerne fullføre studiene mine som hele tiden blir satt på vent mens jeg jobber.

Skrevet

At sambo får firmaet til å gå godt og tjener masse penger.

Da kan jeg gå hjemme, ha barna 3 dager i bhg. Jeg kan kjøpe ny bil, vi kan pusse opp huset ferdig.

Jeg slipper å forklare hvorfor hver eneste gang jeg har trukket kortet og hver måned svare på hvorfor vi(jeg) bruker så masse penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...