Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Min store drøm er at jeg en dag får meg et eget sted å bo med en hage utenfor som barna kan boltrer seg i, å ha venner på besøk.Også skal jeg jobbe 50% og trene 3 ganger i uka. Det er min drøm forløpig, men det ser veldig fjern ut forløpig som sånn boligprisen er idag. Skulle nesten tro at Oslo ikke vil ha de "fattige" i byen.
lillebror er " forsinket" Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Flytte til Meksico......................... Bor paa Gran Canaria. Har vert her i 5 aar, men er lei mangel paa kultur. Og turister.....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Har nettopp fått en av mine store drømmer oppfylt, nettopp det å kjøpe hus i hjemme kommunen min:oD Nå gjenstår bare min drøm at gubben frir til meg, og at jeg får et fint lite bryllup...hehe:)
lillebror er " forsinket" Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Haaper han frir om ikke saa lenge da:-)) Lykke til
NoDoubt Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg drømmer å vinne en del millioner i lotto, da kunne jeg oppfylt mange andre drømmer:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg drømmer om å flytte hjemmover. Er lei av å bo 70 mil unna familien min...
boble <3 Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Vi drømmer om å flytte til Singapore om noen få år. Jeg vil også svært gjerne fullføre studiene mine som hele tiden blir satt på vent mens jeg jobber.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 At sambo får firmaet til å gå godt og tjener masse penger. Da kan jeg gå hjemme, ha barna 3 dager i bhg. Jeg kan kjøpe ny bil, vi kan pusse opp huset ferdig. Jeg slipper å forklare hvorfor hver eneste gang jeg har trukket kortet og hver måned svare på hvorfor vi(jeg) bruker så masse penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå