Gå til innhold

Er så lei...klage klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare syte litt ..er nå i uke 31 og sover så dårlig om nettene . Våkner flere ganger. Hendene hvoner opp og jeg klør som besatt på kroppen.

Sønnen min våkner i 8 tiden (3 år) og har for tiden ferie fra bhg.

Han er jo snill stakkar , men maser litt mye til tider . Føler jeg kjefter for ingenting og får så dårlig samvittighet..

Mannen min er på jobb og foreldrene mine som pleier å passe lillegutt er på ferie.

Har bekkenløsn. så det skal lite til før jeg får kjempevondt .

Så det kan bli lange dager..

Men men...jeg gleder meg jo til babyen kommer og prøver å tenke positivt .

Ikke alltid like lett...

Noen som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Det er ikke så lett nå på slutten, og det er mange "vondter" og plager som følger med. Sover selv dårlig for tida, og er veldig plaga med hemorroider som er noe skikkelig dritt! Har heldigvis sluppet bekkenløsning jeg da. Nå har mannen min ferie fram til barnehagen åpner igjen så da er vi to om å ta oss av 2-åringen, og det hjelper. Det er ikke lett å være like positiv hver dag, og selv driver jeg intens nedtelling til termin og det får på ingen måte tiden til å gå noe fortere :-)

Vi får holde ut den siste tiden, så blir det jo utrolig hyggelig når babyen endelig kommer :-)

Skrevet

Strekker opp hånden her,eg har min offisiele termin på mandag...

Har en jente på 6 1/2 år og en gutt på snart 3 år (3 år 25 juli),de våkner i 8 tiden hver morgen,no e det skolefri og småen begynner ikke i barnehage før om 14 dager (sin første dag)..så det e hyling og skriking fra morgen til kveld,de e veldig aktive...på grensen til hyperaktiv,eg blir sprø i hodet av de nå om dagen...går rundt med rier,murringer,vond rygg + generelt sliten i kroppen og piss lei av å gå gravid....Vil bare få hun ut no,så når ungene løper rundt å skriker å krangler så mister eg tålmodigheten gangske fort,å det blir til at eg kjefter mye på de...Får jo dårlig samvitighet for det etterpå,men eg må innrømme...det er godt når kvelden kommer,å de legger seg og stilheten senker seg....Så eg ser frem til de 2 dagene eg ska ligge på KK...stille og rolige dager :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...