Gå til innhold

Jeg vet hvem du er Angelica ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg ihvertfall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer du en diplom nå da.......?

Ikke bor jeg i skogen som et hulder som jeg burde, ikke holder jeg meg borte fra sollys som jeg absolutt burde, så at til og med jeg går i åpne gater blandt andre mennensker så tror jeg det er flere som helt sikkert vet hvem jeg er=)

Yppert.............hva kan jeg si annet enn aaaaaaaahhhhhhhhhhh.......... du kjenner jo meg på alle måter=)

Skrevet

Jeg tror egentlig jeg vet hvem du er jeg også...;-)

Skrevet

Faen å mange som pluttselig visste hvem jeg var da.............er det bilde av meg på forsiden her eller med underskrevet nick?

Hehe....du burde bytte nikc til fumlis og de skjønne ungene=)

Skrevet

Jeg ser bilder av deg både her og der, jeg;-)

Jeg er ikke helt klar for å bytte nick ennå,men takk skal du ha. Jeg synes de er skjønnest når de sover jeg da... ;-)

Skrevet

Svarte, jeg visste jeg ikke skulle latt Yppert få ta de nakenbildene=)

*flire*

Skrevet

heyyyyy...jeg lover dyrt og hellig a de bildene har jeg beholdt for meg selv:-)

Skrevet

Neitakk, diplomer har jeg nok av :P

Tror vi har ungene i samme barnehage :)

Skrevet

Nææææ.......har desverre ingen drittunger i barnehagen så......men koselig var det å småprate med deg da sjø......hmmmmff

Skrevet

Ja du vet hva som venter i metall, da er det vel strengt tatt min tur å knipse=) Johooooooooooo=)

Skrevet

Hmmmm, neivel :)

Skrevet

haaaaaaaaaa.... metall du liksom:-) tannregulering du tenker på da eller spiralfjærer? Tenker vi holder osss til avtalen jeg vennenn:-)

Skrevet

At du bomper bortover som en tigergutt med fjær på snoppen har da ingenting med at tannreguleringen din satt seg fast i spiralfjærene. Yppert.........den avtalen ble til i et ytterst svakt øyeblikk hos meg og det vet du, så den teller like mye som at du ønsker 50% villdyr desverre=)

Ellers smaaaaaaaaaaaaaaaask til deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...