Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Forventer du en diplom nå da.......? Ikke bor jeg i skogen som et hulder som jeg burde, ikke holder jeg meg borte fra sollys som jeg absolutt burde, så at til og med jeg går i åpne gater blandt andre mennensker så tror jeg det er flere som helt sikkert vet hvem jeg er=) Yppert.............hva kan jeg si annet enn aaaaaaaahhhhhhhhhhh.......... du kjenner jo meg på alle måter=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg tror egentlig jeg vet hvem du er jeg også...;-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Faen å mange som pluttselig visste hvem jeg var da.............er det bilde av meg på forsiden her eller med underskrevet nick? Hehe....du burde bytte nikc til fumlis og de skjønne ungene=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg ser bilder av deg både her og der, jeg;-) Jeg er ikke helt klar for å bytte nick ennå,men takk skal du ha. Jeg synes de er skjønnest når de sover jeg da... ;-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Svarte, jeg visste jeg ikke skulle latt Yppert få ta de nakenbildene=) *flire*
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 heyyyyy...jeg lover dyrt og hellig a de bildene har jeg beholdt for meg selv:-)
-Hoppsi Deisi- Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Neitakk, diplomer har jeg nok av Tror vi har ungene i samme barnehage
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Nææææ.......har desverre ingen drittunger i barnehagen så......men koselig var det å småprate med deg da sjø......hmmmmff
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Ja du vet hva som venter i metall, da er det vel strengt tatt min tur å knipse=) Johooooooooooo=)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 haaaaaaaaaa.... metall du liksom:-) tannregulering du tenker på da eller spiralfjærer? Tenker vi holder osss til avtalen jeg vennenn:-)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 At du bomper bortover som en tigergutt med fjær på snoppen har da ingenting med at tannreguleringen din satt seg fast i spiralfjærene. Yppert.........den avtalen ble til i et ytterst svakt øyeblikk hos meg og det vet du, så den teller like mye som at du ønsker 50% villdyr desverre=) Ellers smaaaaaaaaaaaaaaaask til deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå