Gå til innhold

Hvorfor drar dere ikke kranglene over på Kranglesiden......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei visst ja, man kan jo ikke spa møkk anonymt der.....

Feige jævler ;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia, Cat? Er man feig selv om man ønsker å være anonym? Kanskje ikke alle ønsker å bli lynsjet her inne?

Skrevet

Les litt nedover her inne så trur jeg du skjønner hvor dette kommer ifra.

var gjerne anonym for å spørre hvilken vogn som er best etc. Men man burde holde seg for god til å spa dritt til og om andre anonymt.

Skrevet

Noen legger jo litt opp til det selv, spør du meg. Jeg er ikke anonym på disse trådene, jeg har bare skumlest de. Men du ser jo selv hva som skjer når noen velger å si meningen sin anonymt der. Da kommer det tjue andre for å lynsje den anonyme, og støtte HI.

Mulig jeg tar feil, men jeg tror det var akkurat det som var hensikten også.

Skrevet

Kan ikke på noe som helst grunnlag si at noen lagt opp til det selv. Ingen fortjener å bli halshogget for tankene sine eller meningene sine. Mulig anonyme kan bli lynsjet fordi de er imot enkelte hi. men mennesker som kan lire ur jeg en drøss av dritt, burde også kunna takle å å det tilbake.

Altså, kaller jeg noen drittkjerring bør jeg tåle at noen sier detsamme til meg.. det usmaklige med å gjøre det anonymt er at personen som får dritten ikke kan forsvare seg og velge å holde seg unna de som ikke liker dem.

Skrevet

Heia Cat:-) innom på besøk her du også? Også her da:-) Ehhhhh... skulle ikkke du ringe forresten? Er enig med deg, men jeg må bare plage likskiten ut av anonyme her inne.. du kjenner meg såpass at jeg ikke gir meg før den knappen er fjernet fra DiB:-)

Skrevet

Jo , jeg skulle jo det. Msn??

Skrevet

bare ring. er ikke på msn før senere:-)

Skrevet

Jeg har i alle fall ringt deg, og du ringt meg.........ehhhhhhh også enda en gang...hmmmmmmm...kom ut av tellinga nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...