melkekua™ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Vi skulle til Tusenfryd forrige fredag. I bilen snakker Embla bare om karamell. Min mann og jeg skjønner ingenting. Når vi kommer fram sier hun noe som gjør at vi forstår. Hun sier: Jeg VIL kjøre karamell (karusell) mamma! Igår når min omgangssyke herjet i kroppen sier snuppa så søtt: du kan spytte oppi bøtta mamma...hehe.
*smula* Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Vi var innom noen venner da lillegutt var 5 dager. Vennene har en gutt som da var 3,5 år. Han hadde gledet seg veldig til å se babyen. Da vi kom, så han på babyen og så på meg og spurte "Er det mere baby igjen i magen?"
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 hehe artig.. Jeg tror jeg har fått de beste gullkorna mine fra tanteungen min som nå er 4,5år. For en liten stund siden var vi å besøkte min bestemor-hennes oldemor(på 89år). Vi er inne på badet for å vaske hender og så stopper hun, ser på dusjen, tenker seg om et lite øyeblikk, ser på meg og sier; "Vet du hva tante, jeg pleier nesten aldri å se på at oldemor dusjer jeg!" hehe..hva svarer man til slik? Så fint da?? hehe.. Samme jenta skulle overnatte hos meg, og i bilen på vei hjem til oss så skravler hu ganske jevnt og trutt. HELE veien.. det går i ett. Jeg svarer så godt jeg kan og vet at jeg også er kjent for å skravle fælt. Var riktignok verre når jeg var mindre, men likevel. Plutselig utbryter hun fra baksetet; "Vet du hva tante- du og jeg maser like mye vi! " Og ganske fornøyd med det hehe..
balsam Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 ida sa til pappaen sin her den ene dagen: pappa der er en ku, hvis du trykke den på rompå så komme melkå ut!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå