Mjølkekua Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Var på ultralyd i går, og fikk beskjed om at jeg var kommet 8 dager lenger enn jeg hadde regnet med. Da har hun målt hode, kropp og lårbein og alt tilsier dette.. men jeg skjønner ikke hvordan ny termin kan være mulig. Stemmer dette må vel det bety at jeg ble jeg befruktet ca dagen før siste menstrasjon startet? Jeg har bare 21 dagers syklus, så hun mente det passet.. men jeg skjønner det fortsatt ikke (men babyen var frisk og jeg er kjempeglad!). Siste menstrasjon: 10. mars Ny termin: 9. desember Menstermin: 17 desember
Maya_1 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Terminen kan ikke fortelle når det ble befruktet, den blir satt etter hvor mye barnet har vokst. På et tidspunkt de alle er relativt like. Så det betyr igrunn bare at barnet ditt har vokst tilsvarende dette, og befruktningen kan jo ha skjedd ved den tiden som du tror uansett.
Mjølkekua Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Takk - kanskje det er sånn det henger sammen ja. Tenkte det var litt mer 1:1 :-) Jeg er suuuuperglad for at babyen vil ut før jeg! Ha en fin sommer
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 jeg ble satt tilbake 2 uker, og får heller ikke det til å stemme.. men, men.. gutten kommer når han kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå