Gå til innhold

test som lurer meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten bamsegutt fra før, men da jeg tok testen den gang var der KLAR positiv med en gang. I dag tidlig tok jeg en CB og der var snev av skygge på "+"-en. Er det det samme som positiv...? Har sammenligna en gammel test som var klar negativ (forge mnd) og den har ikke samme "fantomskyggen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la ut et innlegg om dette isted...

Syns jeg så en skygge jeg også. Men aner ikke hva det er.. !

Skrevet

ååå, såg ikke etter på siden før jeg skreiv. litt "ivrig" kan du si;) håper det har klaffet for dere!!!! selv er jeg litt sånn; fint og kjekt om det er virkelig, men om det er falsk alarm er det greit også... mini er 11 mnd, og hadde ikke trodd at ting ville klaffe på lenge enda, da vi prøvde i 12 mnd sist.

Skrevet

Hmmmm, ja, det viktigste hadde vært å få en avklaring, enten mensen eller positiv test. Ikke sånn ingenmannsland som vi er i nå! :)

Skrevet

ja, nettopp!!

siste mnd så var det 26 dager mellom tr, og nå er jeg oppe i 30.

men er jo ikke sååå lenge siden jeg sluttet å amme, så det kan jo bare vere at syklusen ikke er stabil enda. Tiden vil vise!

Krysser fingrene for deg iallefall:)

Skrevet

Når jeg fikk dattera mi, så testet jeg med cb og fikk bare en uklar strek.. men den var positiv den.. i bruksanvisningen står det også om det blir ett kryss uansett hvor sterk den er så er den positiv..

Lykke til begge to..

Har ikm i dag jeg men har testet så mange som er negavtive så jeg skal teste på søndagen om ikke mensen har kommet ennå..

Skrevet

Men min var bare som en svak skygge jeg såvidt kunne se litt av.. Tror ikke det er en skikkelig strek.

Skrevet

blir spennende! du får holde oss oppdatert!

Skrevet

liten oppdatering fra meg...... er nok gravid ja.....:) hvordan gikk det med deg? gravid eller over i ny pp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...