Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg lurer paa om det er noen som vet om noen gode mamma bher i Stavanger.. (klare ikke aa skrive sporsmaalstegn, sitter i bulgaria, skikkelig vanskelig tastatur.) Hvor fort er det lurt aa skaffe seg mamma Bh..
flypapir Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg vil anbefale triumph sine. De er de beste etter min erfaring hvertfall.. HM sine er pyton.. Kan være greit å ha med amme bh på barsel, men bruk det før dersom du synes det er behagelig..
flypapir Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 ...bare husk at du ikke kjøper inn mange før du begynner å amme. Puppene har nemlig en tendens til å bli digre!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 oki, takk men har jeg fikk beskje om aa kjope noen snart, for at jeg ikke skal faa henge pupper. eller er det egne bher til gravide..
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Heisann. Vent med å kjøpe ammebh til etter fødselen, når du ser hva slags størrelse du "ender opp med". Jeg gikk fra A til D-cup !!!! (B/C siste tiden før fødsel) Så kjøp 1 eller 2 til de første dagene etterpå, også kjøper du resten når ammingen er litt mer stabil. Pass på å kjøpe bher uten spiler. Med spiler øker faren for brystbetennelse (det er både veldig vondt og ganske lett å få!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå