Snappie Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Uff... nå føler jeg hele samlivet stagnerer her. Vi ble foreldre for første gang i fjor sommer og lille jenta vår nærmer seg 1 år. Jeg er fortsatt hjemme, men begynner i jobb til høsten igjen. Men føler alt stagnerer mellom meg og min mann. Vi har vært i lag nå i 8 år. Selv er jeg 27. Jeg er blitt så utrolig pirkete på han. Finner irriterende feil hele tiden. Synes han er for lite vennlig mot min familie, naboer osv og virker "forknytt". Han tar lite initiativ til å finne på ting sammen og han er for lite romantisk. Gir ikke meg noe som helst positive oppløft i hverdagen, og heller er ikke sexlivet på topp. Jeg tenner ikke på han for tiden. Det eneste jeg er blitt nå er en husmor som steller med hus og barnet og sørger for middag på bordet når han kommer hjem. JEg har gitt han beskjed på dette flere ganger, men han sier at jeg bare har feil å finne og at alt han gjør er feil og så spør han meg om jeg ikke har lagt merke til at han har forandret seg i det siste, til det positive. Men det har jeg egentlig ikke. Hvor tar dette veien hen? Flere i samme situasjon? Letter situasjonen når jeg kanskje begynner i jobb igjen?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Se det an litt. Husk at det er du som er ansvarlig for dine følelser, ikke han. Menn er heller ikke tankelesere, er det noe du trenger må du si ifra. Det kan nok løsne når du starter i jobb.. Uansett har de aller fleste forhold opp og ned turer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå