Kul(e)Mage Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei, sluttet på cerazette i mai og har noenlunde normale sykluser etter det. Har nå tatt Clearblue eggløsningstester i 10(!) dager for å bli mer kjent med systemet:) I går (dag 19 i etter første dag i siste mens) slo den endelig ut. Så da har jeg ett par spørsmål; 1. Har sen EL noe å si for fruktbarheten? 2. Hadde sex kvelden før og samme kveld som EL testen slo ut - er det sånn at det er best å gjøre det før/samtidig/rett etter positiv EL test? Stresser litt med dette nå da dette er nest siste prøveperiode jeg vet at sambo er hjemme. Han har en jobb som gjør at han er ekstremt mye borte fra september til april så da blir det mer tilfeldig om han er hjemme når jeg er fruktbar:) Mye rare spørsmål som dukker opp når man prøver å bli gravid!
malla85 Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er vel de to dagene den slår ut at du er mest fruktbar. Jeg bruker å ha sex før under og etter at den er slått ut positiv bare for å være på den sikre siden
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 egget slipper først når den er negativ, så lurt å ha sex etter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå