Gå til innhold

Dere som har hatt MA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte bare på om noen kan fortelle ka eg har krav på av oppfølging den her gangen, visst man har krav på noe i d hele tatt da...?

Hadde en ma i fjor høst og tok utskraping. Ble oppdaga i 12.uke da eg begynte å blø.

Akkurat testa positivt no, og e 4+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde en MA i slutten av nov. Var i uke 13 da jeg merket det, fosteret har vært dødt siden uke 9. Har blitt gravid igjen nå. :) Er 7+5 i dag. Har hatt en ul hos legen og skal igjen første uka i aug. Dette er også litt fordi jeg jeg har gått på hormonkur, så det kan være to inni her, men det var for tidlig å se når jeg var hos legen sist.

Jeg vet faktisk ikke hva slags oppfølging jeg kommer til å få nå, men regner med at legen setter oppe en plan og at jeg kommer til å bli fulgt litt tettere denne gangen...

Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 13, der fosteret døde i uke 12. Svangerskapet etter skulle jeg få ekstra oppfølging, noe som ikke skjedde siden jeg ble gravid rett før sommerferien.

Sykehuset hadde ikke kapasitet, så jeg fikk ikke ultralyden jeg skulle ha.

Men en ekstra ultralyd får du vel, skulle jeg tro.

Skrevet

jeg hadde en sa i mars og mistet i ma nå nettopp..:(

2 ganger etter hverandre.. pleierene på sykehuset sa til meg at jeg ikke kom til å få noe spesiell oppfølging av legene på sykehuset,MEN jeg kunne si i fra til legen min og få henvisning for tidlig UL ved neste sv.skap. Bare for å bli beroliget.

Man får egentlig ikke noe nærmere oppfølging før man har mistet 3 ganger på rad. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...