Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere vaske i dag til helga? Må få vasket en del til helga i dag, å er så kljedelig. Tenkte å støvsuge nede ogvaske gulvnede og vaske badet og do. Og kanskje tørke støv nede da.... Hva skal dere gjøre og har dere gjort noe alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydde litt overalt, blitt litt rotetete etter vi har kasta masse vi ikke vil ha lenger.. Så tørke støv, støvsuge, vaske gulvene.. Vaske badet.

Nok og gjøre i dag! ;o)

Skrevet

Nå skal jeg støvsuge og vaske alle gulver.. Nå faktisk.. Badet vasket jeg igår kveld. =) Så blir det fint fint til helgen.. =)

Skrevet

Jeg gjorde alt i går!!! Så godt og gjøre det på torsdager,for da er det helg når fredagen kommer=)

Og så er jeg på jobb nå..

Skrevet

Vi har rengjøringen vår også på torsdager... deilig å slippe det styret på fredagen... Og, i går var jeg ute med noen venninner, så mannen min shina opp hele leiligheten....deilig =)

Skrevet

Har ingen spes dag.Nå pusser vi opp nytt hus så maling blir det hele helgen.

Skrevet

Har heller ingen spes. dag. Men har allerede støvsugd, så tenker jeg å vaske gulver.

Skrevet

Har ingen spes dag, men tar alltid litt ekstra på fredager. Spes hvis jeg vet vi får besøk i helgen ;-)

Og i dag er intet unntak, mamma kommer i morra, så nå er det fram med støvklut og vaskefille.....

Skrevet

Da er jeg ferdig! =) Har støvsuget og vasket alle gulver, samt tørket støv i hver eneste krok.. Nå er det bare litte bitte grann rydding igjen.. Mini sover ute, så når jeg er ferdig med rengjøringen skal jeg dusje, kle på meg, sminke meg og nyte at helgen har startet.. Eneste som er dumt er at sambo jobber i morgen også, har ikke ferie før neste helg han..

Skrevet

Dævven! Vil du komme hit en tur og? Sitter fortsatt i morgenkåpen jeg....

Skrevet

Hehe, ja er deilig å bli ferdig. Har en avtale med ei vennine idag.. Hun skulle sende melding når hun våknet... Nå er den 10.30, og jeg har vært våken i tre timer... Så noe måtte jeg jo finne på.. hehe.. Jeg er første mann i vennine gjengen som har fått barn, så er vant med å vente på de om morningen.. =)

Skrevet

Ja, nå har jeg endelig fått støvsuget nede. Så skal jeg legge snuppa, sette på en klesvask og vaske gulvene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...