babysjuk82 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Ul sier jente,men har hatt guttefølels fra starten. Med jentan mine ha eg følt d helt rett. Turte glatt og kjøpe rosa,men ik denne gang..kansje for eg har et anerleds sv.skap. Mye dårli denne gang.
Gurine Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde ingen spesiell magefølelse med nr.1, og da fikk jeg jente. Nummer to bare visste jeg at var ei jente til, og det stemte ut fra ultralyd. Men hadde ikke behøvd ultralyden, for jeg var sikker i min sak Nå er jeg gravid med nr. 3, har også hatt et litt mer annerledes svangerskap nå, var litt mere kvalm frem til uke 14 ca. Har ingen magefølelse denne gangen. Tar meg i å kalle babyen for ham, men har vel hele tiden sagt at det nok er jente nr. 3 som kommer, selv om magefølelsen ikke sier noe spesielt. Men uansett magefølelse, så hadde jeg nok stolt på ultralyden for min egen del, selv om det ikke er bestandig at de har rett. Jeg skal på ultralyd den 28 juli, så da får jeg kanskje vite
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Med første barnet følte jeg det var jente, og det stemte.....og nå har jeg hatt guttefølelse helt siden testen var positiv...var bare helt uaktuelt at det var en jentebaby inni der ....og vi får en gutt denne gangen
Gulljnta Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Venter første barnet mitt og magefølelsen stemte hos meg Alle sa det var nok en gutt inni der (fordi de mener alle får gutt for tiden) og de flirte litt av meg da jeg sa jente. Mente det var bare jeg som VILLE ha jente, men hadde blitt glad uansett hvilket kjønn så lenge det er velskapt og det er det jo
Eso Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 "Alle" har sagt at jeg skal ha gutt, dagen før jeg EGENTLIG skulle hatt tante rød, så fikk jeg en tanke inni hodet mitt om at hvis jeg er gravid nå så er det jente, og det stemmer i følge UL! :-) Litt sprøtt, for da hadde jeg ikke ANELSE om at jeg var gravid engang.. :-)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 hehe -nei!!! jeg var heeelt sikker på at jeg sku ha gutt, sist, men d var ei lita jente som bodde i magen min ;o) kjøpte til å med gutteklær å sånn, så sikker var jeg ;o) men ut ko ei lita prinsesse =) jeg har visst en mye ubrulig intuisjon... ;o) denne gangen har jeg å guttefølelsen, d er skikkelig rart, altså ! mens alle rundt meg tror d blir jente denne gangen å... d spiller jo ingen rolle da,men jeg gleder meg til ul'en for å se hva d blir denne gangen =)) spennende detta!! =)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 jeg har en gutt fra før, og hadde ingen magefølelse med han. Men nå, VEIT jeg 100% sikkert at det er ei jente, og jeg er 9+2 idag jeg veit ikke hvorfor jeg er så sikker, jeg bare veit..
smilan Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Et gyttenavn kom ned i hodet på meg før jeg visste jeg var gravid... Er fortsatt sikker på en gutt, enda mere sikker ble jeg når termindatoen ble på min søsters sønns bursdag som døde et halvt år gml... Skummelt egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå