:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 som begynte med at han sa "jeg har gjort noe domt" og som egentlig ikke var en så ekstremt dom ting og gjøre som han skal ha det til. men det ente alikevel med at jeg er singel. så nå sover duden som akurat har dumpet meg i sengen min. fantastisk.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 du vil sikkert ikke legge ut hva han har gjort her, selv om jeg lurer, men håper likevel det ordner seg?? noen mannfolk!!! aaaargh!
Mamsen86 Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skjønner ikke.. ? HAN gjorde noe dumt, HAN dumpa DEG og HAN sover i DIN seng..? Spark han ut.. Hadde min kjære gjort noe dumt, for så å dumpe meg, for så å gå å legge seg i senga mi.. Vel, rabalder i heimen da gitt ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 hm... jeg klarer ikke bli sint og kaste han ut. er bare temlig rart alt sammen. han har vist mer og slite med en det jeg kunne ane. og det er jo greit også, vil jo ikke være sammen en som engasjerer seg så lite som han har gjort i dag. spess når han sa det. hvordan klarer dere og bli sinte? det skal så mye til før jeg blir det når folk bare er erlige.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Men hva har han gjort? Fortell fortell.. Alle reagerer ulikt, jeg kan bli veldig sint for og forsvare meg selv, andre ganger blir jeg bare taus og trutt og vil egentlig bare være alene, spørs hva det gjelder:)) Går det bra med deg eller? KLEM
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} du har PM
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Det kommer helt an på hva de gjør. Er det fordi de sliter med noe selv, som de kanskje ikke har betrodd enda, så er det en ting.. Er de utro e.l. sååå... kan jeg ikke skrive hva jeg gjør, hehe
Mamsen86 Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Nei, jeg blir ikke sint når folk er ærlige. Sant nok. Er midt oppi "en sånn greie" hvor en person, som jeg egentlig burde vært bitter på, har vært ærlig og all that shitt. Og folk spør meg også "hvorfor halshugger du ikke fyren", liksom. Så forstår deg på den.. Men likevel.. Så lenge det er han som dumpet deg, så forstår jeg ikke hvorfor han gidder å ligge over i senga di? Det er litt sånn.. Frekt?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2008 jeg kan ikke fortelle hva han har gjort sånn til alle på dib. for det er verst for han. og jeg vil ikke gjøre ting verre. det går bra her. jeg så det vel komme, for jeg kjenner jo til min flaks med menn... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2008 vi var i utgangspunkte oppi sengen når jeg fikk han til og fortelle hva som var galt. hm.. vet ikke hva han tenkte jeg. det er kanskje frekt. jeg har jo gjeste seng da. så jeg kan sove der så det er ikke noe problem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 Kan du ikke sende meg en pm da? er fryktelig nysgjerrig på hva han har gjort som er så dumt, men som ikke er så dumt alikevel. Skjønner ikke noe jeg, han har vært hos deg en hel kveld og nå er du singel og han sover i din seng. Huff, får vondt av deg jeg..
Mamsen86 Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Pussig type.. Hadde jeg gjort det slutt med typen i senga, så hadde jeg i det minste gått å lagt meg på sofaen.. Men ja, bla, bla, bla.. Jeg er bare grinete pga hårfargen nå, beklager! :-S Hvordan går det med deg da?? Hva tenker du om bruddet liksom??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2008 men hårfarge på de flekkene hjelper! jeg lover. har gjort det mange ganger når jeg jobbet med og sette farge på folk... hihi jo da, det går greit. jeg klarer liksom ikke og engasjere meg. jeg kan ikke få noen til og like meg, enten gjør de det eller så gjør de det ikke. kanskje like greit. jeg er ikke så god på forhold og jeg er jo vant til og være meg og småen.
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Herreminhatt da, stakkars deg vennen min! Jeg vet ikke hva han har gjort, men du fortjener uansett MYE bedre enn en som behandler deg sånn som han har gjort i kveld:-( STOR klem til gullet mitt <3
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. juli 2008 takk monajenten. skal du være oppe litt? lyst på msn min?
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 Har veldig lyst på den, men har ikke tid til å snakke no:-( *sorry* Kan du ikke sende meg den på PM?
Patetica fåkksi Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 Bedre alene enn i dårlig selskap; det er mitt motto. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 18. juli 2008 sånn nå har du mailen min :-)
Mamsen86 Skrevet 18. juli 2008 #22 Skrevet 18. juli 2008 Nei jeg er grønn på forhold selv.. Så feel ya på den! ;-) Men hvor lenge har dere vært sammen? Nå vet jeg ikke hvorfor det er slutt, men.. Hvordan blir det i morgen tidlig egentlig? :S
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #24 Skrevet 18. juli 2008 sender deg en trøste klem jeg også, håper det ikke ble rart når dere våkent idag.. ha en strålende dag!!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #25 Skrevet 18. juli 2008 Huff så leit, men kanskje for det beste hvis det er noe han sliter med. Er ikke alltid man kan løse ting best sammen så får håpe dette er til det beste. Håper morgenen og dagene fremover ikke blir altfor tunge for deg Føler veldig emd deg nå. Er jo uansett hva grunnen er utrolig trist å avslutte ett forhold. Go' klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå