Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 De har få ressurser og må prioritere klokt...dvs alvorlige overgrepssaker, vanskjøtsel...you name it. Nå jobber ikke jeg i barnevernet, men om jeg hadde gjort det og fått en tlf fra ei som sier at "ei på dib sier..." Ja, da hadde jeg fått meg en god latter....herregud De som skriver negative ting om Tillabs innlegg og tanker...bli voksen. Ikke lek voksen, men bli det!!! Slutt å ta alt så inmari bokstavelig... Verden kan være ganske tøff mot dere hvis dere tar alt så bokstavelig som dere gjør her inne på et ÅPENT NETTFORUM
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Tror det er mange unge, uerfarne, skal-være-flink-og-perfekt-mammaer her inne. Bare vent....de vokser opp etterhvert. Kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå