Gå til innhold

Tror dere barevernet er arbeidsledige eller??


Anbefalte innlegg

Skrevet

De har få ressurser og må prioritere klokt...dvs alvorlige overgrepssaker, vanskjøtsel...you name it. Nå jobber ikke jeg i barnevernet, men om jeg hadde gjort det og fått en tlf fra ei som sier at "ei på dib sier..." Ja, da hadde jeg fått meg en god latter....herregud

 

De som skriver negative ting om Tillabs innlegg og tanker...bli voksen. Ikke lek voksen, men bli det!!! Slutt å ta alt så inmari bokstavelig... Verden kan være ganske tøff mot dere hvis dere tar alt så bokstavelig som dere gjør her inne på et ÅPENT NETTFORUM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange unge, uerfarne, skal-være-flink-og-perfekt-mammaer her inne. Bare vent....de vokser opp etterhvert. Kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...