Gå til innhold

Dbs Trehjulsykkel til 1 årsdagen? For tidlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fyller ikke min 1 år før i oktober, men jeg har tenkt å kjøpe det!!! Han har prøvd å sitte på naboguttens sykkel og synes det er sååå stas. Så innen oktober har han både vokst og begynner å bli litt mer moden for sin egen. Ikke verre enn at den får stå til pynt på rommet hans enda et par mnd. Sykkel det blir....

Skrevet

Så bra:D:Dmåtte høre en anne sin mening:D gutten min er heller ikkje 1 år før i august:) Er så søt den sykkelen:D Må bare ha den nå:Dhehe

Skrevet

Det er moro med trehjulssykkel, men ikke forvent at han klarer å sykle på den på en god stund. Min jente har en sånn trehjulssykkel med dyttestang bak. Hun fikk den til ettårsdagen i fjor. i begynnelsen var det ikke så veldig gøy, men etterhvert syntes hun det var stas å bli dyttet rundt i stua hjemme. Først nå nylig skjønte hun pedalene og lærte å sykle selv, da var hun nesten 23 mnd. Men vi har brukt sykkelen mye før det, har hatt den med på korte turer i nabolaget slik at hun kan dyttes hjem når hun ikke gidder å gå mer.

Skrevet

Vi ga nurket trehjulssykkel i 1årsgave. Den har fått kurv og bjelle. Han er elsker å leke med den og dytte den rundt, plinge med bjella og laste lasteplanet. men lenge til den kan sykles på selvsagt..

Skrevet

Så lenge du ikke forventer at han vil klare å sykle på den før om 1 års tids er det ikke for tidlig. De fleste barn er rundt 2 år, gjerne opp til 2,5 år før de klarer å trø skikkelig. Egentlig synes jeg nok at sykkel passer bedre i 2 årsdag enn 1 årsdag jeg da. Men husker jo selv hvor overivrig jeg var med førstemann, ville ha alt til ham med engang, lenge før han var skikkelig klar for det, hehe... Men de har jo gøy med det på andre måter da!

Skrevet

Vår lille fikk en med dyttestang til ettårsdagen, hun synes det er stor stas å sitte på og bli dytta. Og fylle baggasjebrettet med småstein... men hun har noen cm igjen før hun rekker frem til pedalene ja, enda det er en liten sykkel.

Skrevet

Jeg ville ventet med å kjøpe en DBS sykkel! Kjøp heller en mindre trehjulsykkel med styrestang.

Jenten vår er 20 mnd nå, og klarer ikke å trø på sin Dbs sykkel enda, men klarer fint å sitte på den, så må jeg skubbe henne rundt + styre for henne.. blir ikke brukt så mye kan du si..

Kjøpte den før hun var 1 år :) He he, men det var bare pga salg! Fikk den for 199,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...