<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Er nok flere av oss som har følt dette på kroppen i en større eller mindre grad, men få som er villige til å snakke om det.. selv sliter jeg nå.. har ikke født ennå en gang..(men er andregangs ) vet ikke hvordan det der fungerer helt.. hva kalles det når man ikke har født ennå liksom.. jaja.. jeg misunner alle de som stryker seg på magen og smiler drømmende, kunne ønske det var meg.... og det verste er skyldfølelsen for å føle det slik.. her er jeg heldig, og har et friskt lite nurk i magen, og er ikke glad.. til familie og venner virker det som om jeg er glad, og gleder meg.. men det er fordi jeg ikke tørr fortelle hvordan jeg egentlig har det... tok motet til meg, og fortalte JM det på siste kontroll, faktisk på oppfordring fra neoen av dere her inne på bim.. (skrev under anonym da.. ) hadde ikke forventet meg forståelse, empati, og trøst... men det var akkurat det som skjedde... og godt var det.. følte som om verden var blitt løftet av mine skuldre, og jeg kunne puste dypt igjen.. dette er nok et tøft og sårt emne å skrive, snakke, tenke om.. men det trengs. så denne gang signerer jeg ikke med anonym, for å vise min støtte til andre som har det som meg. klem til alle som trenger det, og klem til dere som fikk meg til å tørre å snakke om det. takk <3
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2008 dytter, da jeg vil takke de som fikk meg til å ta kontakt med JM, og ikke være redd for å snakke om dette emnet...
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 takk serin@ er litt betryggende at JM vet hvordan jeg har det, slik at hun vet, hvorfor jeg ser sliten ut, og i dårlig for.. at jeg får litt ekstra oppfølging etter fødselen, det kjennes betryggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå