Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Blir bekymret nå. Er alle damer enten angivere av sine venner, utro mot sine partnere, genuint dumme eller veldig slemme? Og representerer de virkligheten. For et forferdelig sted verden er.
Miss Misantrop Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Som du kan lese av mitt nick, har jeg innsett at jeg ikke like menneskene. Men det finnes noen gode og hedlige unntak.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 80 prosent av menn og kvinner er ikke mennesker jeg vil omgås. 10 prosent er ok og 10 prosent liker jeg. Det reflekter omtrent det jeg leser her inne. Utroskap florerer. Folk tar mye mere hensyn til seg selv en partnerne sine. Venner setter vi høyt, men under oss selv. Vi rakker ned på de som ikke har akkurat det utstyret som oss selv. Vi prøver å styre folks tanker og til og med ønsker å melde folk til diverse kontorer for den frietanke. Kalokain og 1984 virker ikke langt unna på disse nett fora...
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ser på meg selv som et bløthjertet fjols mange ganger, når jeg leser ting her inne. Jeg er trofast, og ganske grei (synes jeg selv). Men jeg tror maaaange innlegg her er ren og skjær oppspinn, laget av folk med en særegen fantasi og trang til å skape litt røre.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er bare sånn passe dum, og tidvis slem. jeg holder en knapp på Northern, mye, mestepartev vil jeg tørre og påstå, er tankespinn fra folk som kjeder seg litt.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Vokste opp med far som var psykiater. Selv er jeg utdannet psykolog (jobber som noe ganske annet) Og det er derfor ikke den ting som overrasker meg. Heller ikke folks uvitenhet om sin egen psyke. Menneskene er nok ikke slemme eller snille. De er født egoistiske og fra der blir vi sosialiserte inn i roller som vi lærer lønner seg for oss. Mennesket kan være en farlig maskin om det ikke blir holdt i kontroll av samfunnet rundt. Men vi tror vi er snille fordi det er iboende.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er godhjerta, naiv og har en kort lunte til tider. Men verden er fylt med det eldste datteren min vil kalle "tæææniner" Så kan man fundere på hva det betyr...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Det virker som om enten er damene her inne utro eller så er de sammen med noen som er\har vært utro. Etter å ha lest endel innlegg her inne er jeg ikke i tvil om at aleneforeldre har det best. For en gjeng med mennesker. Og dessverre representerer de verden. Grøss og gru. Tenker på dib og bim treff. De er det lurt å holde seg unna. Vil mest sansynlig ende med at enten melder de deg til barnevernet. Eller så tror de at du er ute etter mannen dems (sikkert en ufyselig svett gris med hår på ryggen) eller så prøver de å ta mannen din. Men utrykk som at "det er bare seksuellt" og "jeg angrer såååååå mye". Tisper og kjøtere om hverandre. Disse menneskene skal jeg så vist ikke sosialisere med.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Nei, verden sett fra dib er kald og utrivelig. Det eneste som får mange av damene til å smile er når naboen gjør noe dumt eller når deres egen skrikerunge har et problem de kan komme løpende med til dib.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå