Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 ...og jeg angrer ikke! Lurer på om jeg mangler et eller annet samvittighets-gen? For jeg har det bare bra med meg selv. Og med kjæresten min. Vet ikke om jeg kommer til å være utro igjen, men kanskje? Uansett så dreier det seg kun om en vanvittig tiltrekning oss i mellom. Han er en fyr jeg aldri kunne tenkt meg å vært sammen med. Jaja.. Da har jeg betrodd meg til dere! Og kommer nok til å få på pukkelen her. Men det skal jeg nok takle.
Miss Misantrop Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Håper kjæresten din har det like fritt og vondt bak din rygg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 jeg er også sånn som du hi. at jeg ikke har noe samvittighets gen
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Ser da ut som om du har samvittighets genet i orden. Har lest mange tråder av deg og du virker genuint snill. Dessuten har du jo dette diktet på din profil, så ikke kom her og lek at du er kald å kynisk... i dag står flaggstangen naken blandt eidsvolls grønne trær men nettopp i denne time vet vi hva frihet er
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 hehe... søta :-) jeg er vel snill og jeg prøver og respekterer indivdet. men jeg vet ikke om jeg kan kaldes en trofast person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå