Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har egentlig lyst.., men samtidig så har jeg ikke lyst.. Jeg har prøvd så lenge.. Egentlig ikke prøvd i den forstand den siste tiden pga trenger pause .., men bruker jo ikke prev. ... Jeg er på 28 dage i syklusen i dag.. Vil være på 29 i morgen og 30 når jeg tar den.. Dvs at en grav. test mest sansynlig vil slå ut om jeg er gravid.. Men er så redd for og få negativ test.. Mensen er vel bare forsinket.. Så lyst.., men allikevel ikke.. dere får bestemme.. hehehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Kjøpt test! Jeg er på dag 29 her da. Vet ikke hva jeg skal tro--- men blør ikke. Bare blodspor i går og ikkeno i dag.
♥2 små gull♥ Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hvilke svar tror du at du får her inne? KJØP selvfølgelig!! Men psyken spiller mye inn, det vet vel du alt om hvis du har prøvd lenge. Jeg var nervøs for at jeg skulle være gravid her for noen uker siden, og pga. alle tankene jeg hadde kom mensen 6 dager for sent. Psyken har mye å si... Lykke til, håper den er positiv
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Kjøp test begge to!!!!!!!!!!!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 kjøp test!! for nå ble jeg nysgjerrig=) hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har testa negativt da! Men jeg er kvalm, stikker i magen og har ømme pupper + er trøttere enn trøttest..
Musemor med tre søte små Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Så spennende. Kjøp test..................
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke troen på at den er positiv.. derfor jeg ikke har lyst til og ta den.. Bli skuffet igjen.. Blir jo det på en merkelig måte selvom jeg venter det.. Har lyst til og ta noen øl på lørdag eventuelt.., men vil jo ikke det om jeg er gravid.. Så burde jo sjekke.. Men .. Ahh.. Vanskelig når man går sånn og ikke vet så ofte..
Heaven har født::) Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Løp å kjøp:)krysser fingrer for deg:)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Ta den! Nedturen blir (hvertfall for meg) større til lengre håpet får ulme på et "kanskje"!! Selv om jeg prøvde å ikke tenkte på det eller bare gjemme det som en liten hemmelighet for underbevistheten min, gjekk tankene stadig tilbake til "kanskje", "tenk om" og "herregud, kan vi endelig ha klart det nå?". Når testen -igjen og igjen - ble negativ var det gjort. Jeg var ikke gravid, det var bare å la alle søte dagdrømmer om nusselig baby i nær fremtid fare. Vi/jeg måtte konsentrere meg om ny syklus og nye muligheter. Men hællan, kunne godt tenkt meg å vite hvilke tanker elektrikeren "vår" gjorde seg den dagen en slik "jeg må få det ut av verden teste" faktisk var positiv!! Etter mange års prøving og slit. Jeg kunne ikke tro det! Jeg som nettopp hadde kjeftet på spl på sankten som forsiktig foreslo å ta en test før vi gjekk videre med ivf behandligen. *hihi*
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Får vi negative tester så hjelper det jo lite så lenge ikke mensen kommer da... Man tenker kanskje helt til mensen kommer..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har nettopp vært til utredning.. Alle "tuber" var åpne hos meg.. Nå er det mannen sin tur til og sjekke "karene" sine... Blir spennende og se.. Jeg har verken mensen eller gravid følelser.. Ingenting.. Kunne likesågodt vært dag 10 i syklus... hehehe... =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2008 Det er sant meg&lille vampyr.. Har man prøvd lenge hjelper det ikke med negativ test... det eneste som slukker tankene da er mensen.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Ja, ikke sant. Man drikker jo ikke med god samvittighet før mensen er der osv.. For man hører jo om "alle de som produserer HCG så sent" osv:) he he.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. juli 2008 Æsj ja.. Alt for mye tanker.. Men jeg har bestemt meg for at livet stopper ikke tross at jeg er prøver.. Jeghar prøvd så lenge og må tross alt ha et normalt liv ved siden av skal jeg ikke bli gal.. betyr det at jeg har tatt meg et par øl en helg før jeg finner ut at jeg er gravid så får det bare stå til.. Høres kanskje veldig uforsiktig ut.. Men jeg kan ikke tenke på det hver dag når vi har prøvd i godt over 2 år nå.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 Neida. Men for meg som lever et liv uten slik muligheter er det ikke noe stort offer:) Nå fikk jeg melkesprengfølelse av å lese innlegget over om hva som øker melkemengden,..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Jepp, du må kjøpe! ;o) Skal ta en test imrg jeg og. Selv om jeg "vet" at den er negativ er jo håpet der....)
celodi Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 Alle som er usikre,ta en test!!! Sykt nyskerrig jeg=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skal nok kjøpe test i dag.. Er på dag 29 i syklusen i dag.. Men tar nok ikke testen før i morgen eller søndag... =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 18. juli 2008 Nei.. hehehe.. Jeg venter nok til i morgen tidlig minst.. Vil ta den på morgen urin for det første.., og for det andre så er jeg "bare" i 29 dagen i syklusen.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå