meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Tidligere innlegg i dag om blødning i går kveld (tydelig blodspor), negativ test, men ingen mensen. Har vært supertrøtt siden i går kveld. Kvalm i dag også. I kveld er det kjempevondt i magen og ømme pupper. Ingen tegn til mer blødning. Men er det bare mensen som kommer nå? Det kan jo egentlig være begge deler. Jeg håper NOE kommer hvertfall: mensen eller positiv test:) Flere frustrerte sjeler her?
lenech Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 heisann!litt frustrert selv jeg,fikk mensen på tirsdag så borte i dag så kom den litt på ettermiddagen i dag.ikke normal mens syns jeg da,men man håper vel litt også så burde vel egentlig bare starte på 2 pp så se om det går i orden da:)har selv vært trøtt og litt ekkel i magen,men blir jo litt uregelmessig spissing nå når det er ferie også.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja, meget frustrert!!!! sinnsykt vondt i puppene. Har hatt murringer og lys rosa blødning siden tirsdags natt. Pleier å spotte brunt uten smerter, en eller to dager før mens, men den skal ikke komme før søndag eller mandag. Tør ikke teste enda. Er i 13pp er så lei av å få ikke gravid opp på den dumme testen.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg blødde bare to dråper i går altså. Ikke noe mer nå, alt er vanlig farget igjen:) he he. Jeg har testa negativt også. Er helt sikkert mensen som er på vei og har laget seg nye symptomer for å forkle seg som en mulig graviditet:) he he. onde mensen.
Maria1978 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde 3 dager med brunlig utflod på den tiden jeg skulle hatt mensen. Jeg er nå gravid så det er absolutt håp!! Lykke til!!
meli_ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 åååå da fortsetter jeg å håpe...kom en smal liten stripe med brunaktig utflod i går kveld og litt i dag når jeg tørket meg..hadde ikm den 16,testet negativt..har hatt "alle" symptomer i ca 2 uker..har vært kvalm og i forgårs måtte jeg kaste opp og i går..og da er det ikke sånn vanlig spy,men bare vann på en måte/syre... er så fortvilet,er kjemperedd for å gå på do,redd for å ta trusa av og oppdage at tanten har kommet...men måååå på do ganske ofte så det blir mye av den rare,stygge,skumle opplevelsen..og deretter fryden for at den ikke er kommet.. så jeg fortsetter å håpe...men er det noen som har det liknende,eller har hatt det og er gravid..når burde jeg teste meg igjen?kanskje bedre å gå til legene og ta heller blodprøve der neste uke?? klem til alle dere som lever med håpet..og til dere som har fått muligheten til å glede seg over spiren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå