Gå til innhold

Nå skjønner jeg enda mindre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere innlegg i dag om blødning i går kveld (tydelig blodspor), negativ test, men ingen mensen.

Har vært supertrøtt siden i går kveld. Kvalm i dag også.

I kveld er det kjempevondt i magen og ømme pupper.

Ingen tegn til mer blødning.

Men er det bare mensen som kommer nå?

Det kan jo egentlig være begge deler. Jeg håper NOE kommer hvertfall: mensen eller positiv test:)

Flere frustrerte sjeler her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!litt frustrert selv jeg,fikk mensen på tirsdag så borte i dag så kom den litt på ettermiddagen i dag.ikke normal mens syns jeg da,men man håper vel litt også så burde vel egentlig bare starte på 2 pp så se om det går i orden da:)har selv vært trøtt og litt ekkel i magen,men blir jo litt uregelmessig spissing nå når det er ferie også.

Skrevet

Ja, meget frustrert!!!!

sinnsykt vondt i puppene. Har hatt murringer og lys rosa blødning siden tirsdags natt. Pleier å spotte brunt uten smerter, en eller to dager før mens, men den skal ikke komme før søndag eller mandag.

Tør ikke teste enda. Er i 13pp er så lei av å få ikke gravid opp på den dumme testen.

Skrevet

Jeg blødde bare to dråper i går altså. Ikke noe mer nå, alt er vanlig farget igjen:) he he.

Jeg har testa negativt også.

Er helt sikkert mensen som er på vei og har laget seg nye symptomer for å forkle seg som en mulig graviditet:) he he. onde mensen. :)

Skrevet

Jeg hadde 3 dager med brunlig utflod på den tiden jeg skulle hatt mensen. Jeg er nå gravid så det er absolutt håp!!

Lykke til!! :D

Skrevet

åååå da fortsetter jeg å håpe...kom en smal liten stripe med brunaktig utflod i går kveld og litt i dag når jeg tørket meg..hadde ikm den 16,testet negativt..har hatt "alle" symptomer i ca 2 uker..har vært kvalm og i forgårs måtte jeg kaste opp og i går..og da er det ikke sånn vanlig spy,men bare vann på en måte/syre...

er så fortvilet,er kjemperedd for å gå på do,redd for å ta trusa av og oppdage at tanten har kommet...men måååå på do ganske ofte så det blir mye av den rare,stygge,skumle opplevelsen..og deretter fryden for at den ikke er kommet..:)

så jeg fortsetter å håpe...men er det noen som har det liknende,eller har hatt det og er gravid..når burde jeg teste meg igjen?kanskje bedre å gå til legene og ta heller blodprøve der neste uke??

klem til alle dere som lever med håpet..og til dere som har fått muligheten til å glede seg over spiren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...