Gå til innhold

..å hjelpe meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..er så trøtt og slapp og sliten for tida...er kvalm og svimmel og hodepine...rrar i magen. . dårlig matlyst men samtidig lyst på alt! samboeren min tror det er at jeg er gravid men jeg er ikke sikker...merkelig nok, har jo et barn fra før, han er 4 så jeg husker ikke helt hvordan det var sist.. men da oppdaga jeg det etter et par måneder...nå kan jeg ikke være merenn ...et par uker... OM jeg er gravid da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben! Har det slik jeg også. Gleder meg til å komme til uke 12 og håper inderlig at det er over da.

 

Lykke til!

Skrevet

...venter på testen...er spent...tenk om det er bare innbilning da.... trur ikke det er noe, jeg....

Skrevet

var det noe da?

Skrevet

testen er enten negativ eller ugyldig.... rare greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...