snellapella Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 ..er så trøtt og slapp og sliten for tida...er kvalm og svimmel og hodepine...rrar i magen. . dårlig matlyst men samtidig lyst på alt! samboeren min tror det er at jeg er gravid men jeg er ikke sikker...merkelig nok, har jo et barn fra før, han er 4 så jeg husker ikke helt hvordan det var sist.. men da oppdaga jeg det etter et par måneder...nå kan jeg ikke være merenn ...et par uker... OM jeg er gravid da..
enigma Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Velkommen i klubben! Har det slik jeg også. Gleder meg til å komme til uke 12 og håper inderlig at det er over da. Lykke til!
snellapella Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 ...venter på testen...er spent...tenk om det er bare innbilning da.... trur ikke det er noe, jeg....
snellapella Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 testen er enten negativ eller ugyldig.... rare greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå