Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning/hellp sist svangerskap, vært fulgt opp grundig denne gangen her... men blodtrykket svever litt opp og ned, urinen er litt protein i og en del vann i kroppen.... nå har jeg litt ondt i hode.. og den ene siden av kroppen er mye mer hoven enn den andre.. Det gikk så veldig veldig galt/altforlangt sist.... så jeg er sikkert hysterisk.. men hva mener dere?? ringe føden??? uff er ikke moro det her... allle følelsene over hva som skjedde sist kommer nå....er det det som skremmer meg kanskje??
ZZzZzzZ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 RING! ikke venta ett sekund en gang jeg... lykke til=)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Ring føden med en gang du, og ikke sitt å bekymre deg! Lykke til ! Klem:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 oi,oi.. skjønner du er redd ja... for all del ring da!!! bedre å få sjekka for mye enn for lite... XXX krysserfingrene for deg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ligget å vippet denne gangen, og har fått beskjed om å ringe så fort jeg bekymrer meg.... du blir jo ikke bedre om du stresser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå