Gå til innhold

Supermamma eller ikke supermamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe som heter supermamma? Og kan vi noensinne bli en supermamma?

 

Vi er bare mennesker, og jeg er sikker på at vi alle gjør så godt vi kan i mammarollen, og mange ganger føler vi oss utilstrekkelige og rett og slett som dårlige mødre. Det er normalt uansett hvor gode mødre man prøver å være for barna våre.

 

Jeg har 3 barn der nr 1 har kraftig ADHD, nr 2 er 3 år og er sta som dagen er lang, skal jeg ALT selv, og blir sint om han ikke får det til. Og 2 åringen min er i værste trassalder, og hyler og skriker for alt og ingenting. I tillegg krangler og sloss de to yngste som hund og katt og jeg må hele tiden megle, trøste, tørke tårer og prøve å få guttene til å være venner.

 

Jeg er ikke en supermamma, kommer aldri til å bli det, ei heller vil jeg bli det!

 

Jeg gjør det beste jeg kan for mine 3 gutter, mer enn det kan jeg ikke gjøre.

 

Vi er gode mammaer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

 

Og jeg syns det er viktig å sette fokus på at supermammaer er det de færreste av oss som er. :) De fleste er helt normale mammaer med feil og mangler, frutrasjoner og gleder. :)

Skrevet

Synes du høres ut som hva jeg ville kalt en supermamma jeg..:-) Men helt enig med deg, vi er gode mammaer, uansett hvordan vi gjør ting. Vil vil det beste for barna våre.

All respekt til deg som har en så krevende hverdag, jeg blir litt sliten bare av å tenke på det. :-D

Skrevet

Jeg føler meg til tider som en supermamma, en supermamma som kan bli sliten og sint og lei og frustrert, men jeg gjør mitt beste, så da føler jeg meg som en supermamma.. jeg tror vi alle er en supermamma for våre egne barn, for vi gjør alle som best vi kan med de midler vi har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...