ventejenta Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Vi har en babybjørn bæresele som junior hater å sitte i, så den blir selvfølgelig ikke brukt. Jeg har derfor lyst til å skaffe meg et annet bæretøy, som er bedre for ham. Har surfet litt på nettet, og sett meg ut mei tai og ergo, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal velge.. Hvilken er enklest å få på? jeg synes selv bb'en var plundrete å få på meg. Og hvilken ser minst "alternativ" ut? Ikke noe negativt med å være alternativ altså, men jeg har en nokså klassisk klesstil, så for mange knuter vil kræsje litt med imaget mitt:-) Jeg kan si med 100% sikkerhet at mannen min aldri vil finne på å ikle seg en mei tai, men kan ergoen passe bedre for en mann som er litt redd for å skille seg ut?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjøpte Mei Tai på finn.no til 350 kr, kjempebra! Så fornøyd Teodor er 2 år.... Han elsker den Har prøvd ergo også, men den blir så mye større og ser så mye mer " dramatisk " ut enn Mei Tai, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå