Gå til innhold

Hvor finner jeg loggen på internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe en fullstendig hjelpesløs databruker?

Lurer altså på hvor man kan finne den loggen som viser hva man har vært inne på på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har Vista, men en eldre internet explorer kan du gå på History øverst i menyen. Hvis du har Vista, så finner du Tools på menyen over, velger toolbars og så History.

Skrevet

Ok. Men når jeg går på verktøy ( det var det du mente vel? ) så finner jeg bare en linje der man kan _slette_ loggen. Ikke noe med at man kan gå og se den. Har ikke trykka på Slett logg, for da gjør vel den nettopp det, uten å vise den først, om du skjønner.

Skrevet

Hvis du har vista går du øverst til høyre, under "tilbake" knappen, der ser du en stjerne, som gjør at du får frem favoritt-listen. Hvis du allerede har favoritt-listen oppe ser du at det strår favoritter - feeder - logg. Klikk på logg så kommer den opp.

Skrevet

Ja, tools heter vel verktøy på norsk kanskje... usikker.. Men når jeg går på tools - toolbars - history, så får jeg logg på venstre siden som viser at jeg kan se historie fra opp til 3 uker siden.

Alle har så forskjellig oppsett og forskjellige menyer på linjen over.... hmm.. kan visst ikke hjelpe deg mer enn dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...