svanheim Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 hei hei. håper noen kan svare på dette. vi skal på ferie i august, å da er knøttet ca 3,5 mnd gammel. hvor lenge kan han sitte i bilstolen av gangen? er så usikker.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 så lenge han sover og ikke skriker kan dere kjøre et stykke. Når han våkner og er sulten ,ta pause og gi han mat,la han ligge flatt og så kan dere kjøre videre etter en stund. Jeg kjørte mellom 3 og 4 timer i strekk da jeg var på ferie ifjor. Stoppa 30-40 min og kjørte videre,3 timer,så stopp 45 min ca så kjørte jeg enda 2-3 timer. HAn overlevde (!!),og sutra ikke eller skrek ikke i det hele tatt på turen. Kjørte fra vestlandet til oslo. Tok sin tid med stopp og sånn,men jeg syns det gikk greitt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå