Monajenten Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skal som skrevet tidligere bytte rom med datteren min. Blir liksom switching da:-) Jeg MÅ gjøre det i løpet av de nærmeste dagene, men jeg lurer rett og slett på om jeg skal gjøre det med en gang:-O Da må jeg rydde ut alle tingene fra rommet hennes og plassere dem i stuen, for så å demontere sengen og flytte den inn på hennes rom som da blir mitt, også via stuen, hehe;-) Der ligger også lillebror og sover nå, men jeg tror jeg skal klare å være relativt stille. Men det er MYE arbeid. Skal jeg gjøre det nå eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ja, gjør det NÅ! Og så i morgen så er du så stolt av deg selv som ikke utsatte det;) Go Mona!
ifie Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Det er best å gjøre slike ting om kvelden/natten, så go for it!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Gjør det nå og så kan du slappe av imorgen og være super fornøyd med "flytte" prosjektet ditt!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 *heier* Tenk så deilig når du legger deg å slippe å tenke på at du må gjøre det i morgen....
Monajenten Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Hmmmmmmmm, ser ut som det blir nå da:-D
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg gjorde det jeg:-) Sov på nytt rom i natt:-D Men stuen er overfylt, så i dag må jeg gjøre resten:-) Rydde ut av det største rommet og vaske der, og så flytte inn tingene. Har vært på Ikea og kjøpt lekehylle til ungene, så det blir bra dette her:-D Men fy søren så mye det er å gjøre:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå