Northernlights Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Når (må jo si når, og ikke "hvis") jeg blir rik en vakker dag, skal jeg kjøpe et digert hus, og gjøre det om til et sovehotell for utslitte, trøtte småbarnsmødre. Det skal være dugnadsinspirert, sånn at det ikke koster noe å slappe av og kose seg der. Utenfor skal det være en flott hage med herlige,duftende blomster og en fontene midt i hagen. En engel som tisser, tenkte jeg på, men er åpen for forslag... :op Faktisk så jeg en gammel fabrikk med et nett mursteinshus borti gata her, som er nedlagt, som jeg tenker kunne vært perfekt for formålet. Digre senger, med hvite laken, og fluffy pute, og ei herlig myk dyne.... Og frokost på senga med en rose i en vase neste morgen. Så; hvem trenger noe sånt? Jeg har meldt meg på for lenge siden, i drømmene mine =o)
2smågull Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Er med jeg og selv om det er langt å reise. men tenker NÅR du blir rik så spandere du vel billett dit på alle oss dib-damer også?
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Soveflyet fra Norge.Det rosa flyet, med fjær påtegnet... Avgang hver dag,
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil:o)))))) Men tror ikke du får så mange dibbere med, veldig mange av de vil ikke reise mer en 1-2 timer vekk fra barna, og de rekker ikke over dammen på den tiden;o)))))))))
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Da får de ta med ungene, så skal jeg skaffe barnevakter for alle sammen. Barnevakten står utenfor et vindu, så kan man symbolsk kaste barnet ut. Jeppsio
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Skulle ikke heller vært et hotell barna kunne sovet på da? *får ikke sove godt uten mannen min uansett hvor stille og rolig det er rundt meg og sover absolutt best i min egen seng*
metaMORfose Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kommer - og jeg har med melkesjokolade og alskens delikatesser fra Norge. Det får være mitt bidrag.Jeg kan også stryke tøy for deg! Det er avslapping. Det eneste jeg er skeptisk til er det med morgenen.. må man stå opp? Kan man ikke bare sove til sene ettermiddagen, og så få en muskuløs mann i bar overkropp inn med massasjebenk og vin? Hhihi.. det ER så deilig å drømme.. Takk!
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Da har du ikke vært mamma lenge nok..hehe Eller så er du bare veldig heldig med alt =o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Du er herlig koko, NL! Koser meg fortsatt med det bildet av deg i bastskjørt og full hula-hula dans!
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2008 Du kan sove så lenge du vil. Jeg fks, har lyst til å sove ei hel helg. Bare våkne for å snu meg. =o) Den muskuløse mannen må jeg tenke litt på....
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 Jamen, jamen, jeg liker hjemmet mitt! Er rett og slett bare håpløs på å slappe av på fremmede steder. Men skulle gjerne hatt noen fulle netters søvn etter at lillebror har kommet...
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2008 Hm, kanskje vi må ordne med et familierom også,da.
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #15 Skrevet 17. juli 2008 Du er en knupp altså! Kan kle ut mannen som dame kanskje?? Så lenge han er der, så får jeg nok sove, serru!
2smågull Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 Rosa fly liker jeg:) ( er jo mk-dame) hehe.og lettkledde menn med massasjebenk og vin Gleder meg allerede.Nå får du se og bli rik i en fei.For jeg trenger virkelig litt fri..hehe
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #18 Skrevet 17. juli 2008 ...og alle rom har dørskilt med noen av favorittnickene på dib...
2smågull Skrevet 17. juli 2008 #19 Skrevet 17. juli 2008 uff da. får vel ikke nicket mitt på noen dør da #snufs#
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 17. juli 2008 Smågullrommet høres jo koselig ut, det =o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. juli 2008 #22 Skrevet 18. juli 2008 Åååååja, det hadde vært en drøm! ) Virkelig! *krysser fingrene for at du rik ;o)* På onsdag er det Vikinglotto. Denne onsdagen var det 19mill i potten, men ingen vant så det ble jackpot. Tenk den premien a ;o)
Mamsen86 Skrevet 18. juli 2008 #23 Skrevet 18. juli 2008 Tja, hørtes ikke så altfor dumt ut det der altså.. :-) Er det noen muligheter for at det kanskje kunne blitt servert sånne tjukke amerikanske pannekaker til frokost..? *Smiler pent* Med sjokolade i? :-) I så fall.. Im all in!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå