Gå til innhold

Påmeldingsskjema


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når (må jo si når, og ikke "hvis") jeg blir rik en vakker dag, skal jeg kjøpe et digert hus, og gjøre det om til et sovehotell for utslitte, trøtte småbarnsmødre.

 

Det skal være dugnadsinspirert, sånn at det ikke koster noe å slappe av og kose seg der. Utenfor skal det være en flott hage med herlige,duftende blomster og en fontene midt i hagen. En engel som tisser, tenkte jeg på, men er åpen for forslag...

:op

 

Faktisk så jeg en gammel fabrikk med et nett mursteinshus borti gata her, som er nedlagt, som jeg tenker kunne vært perfekt for formålet.

 

Digre senger, med hvite laken, og fluffy pute, og ei herlig myk dyne....

Og frokost på senga med en rose i en vase neste morgen.

 

 

Så; hvem trenger noe sånt?

 

Jeg har meldt meg på for lenge siden, i drømmene mine =o)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med jeg og :) selv om det er langt å reise. men tenker NÅR du blir rik så spandere du vel billett dit på alle oss dib-damer også? :)

Skrevet

Soveflyet fra Norge.Det rosa flyet, med fjær påtegnet...

Avgang hver dag,

Skrevet

Jeg vil:o))))))

 

Men tror ikke du får så mange dibbere med, veldig mange av de vil ikke reise mer en 1-2 timer vekk fra barna, og de rekker ikke over dammen på den tiden;o)))))))))

Skrevet

Da får de ta med ungene, så skal jeg skaffe barnevakter for alle sammen.

 

Barnevakten står utenfor et vindu, så kan man symbolsk kaste barnet ut.

 

Jeppsio

Skrevet

Skulle ikke heller vært et hotell barna kunne sovet på da? *får ikke sove godt uten mannen min uansett hvor stille og rolig det er rundt meg og sover absolutt best i min egen seng*

Skrevet

Jeg kommer - og jeg har med melkesjokolade og alskens delikatesser fra Norge. Det får være mitt bidrag.Jeg kan også stryke tøy for deg! Det er avslapping.

 

Det eneste jeg er skeptisk til er det med morgenen.. må man stå opp? Kan man ikke bare sove til sene ettermiddagen, og så få en muskuløs mann i bar overkropp inn med massasjebenk og vin?

 

Hhihi.. det ER så deilig å drømme..

 

Takk!

Skrevet

Da har du ikke vært mamma lenge nok..hehe

Eller så er du bare veldig heldig med alt =o)

Skrevet

Du er herlig koko, NL! Koser meg fortsatt med det bildet av deg i bastskjørt og full hula-hula dans!

Skrevet

Du kan sove så lenge du vil.

 

Jeg fks, har lyst til å sove ei hel helg. Bare våkne for å snu meg.

=o)

 

 

Den muskuløse mannen må jeg tenke litt på....

Skrevet

Jamen, jamen, jeg liker hjemmet mitt! Er rett og slett bare håpløs på å slappe av på fremmede steder. Men skulle gjerne hatt noen fulle netters søvn etter at lillebror har kommet...

Skrevet

Hm, kanskje vi må ordne med et familierom også,da.

 

Skrevet

Du er en knupp altså! ;) Kan kle ut mannen som dame kanskje?? ;) Så lenge han er der, så får jeg nok sove, serru!

Skrevet

Rosa fly liker jeg:) ( er jo mk-dame) hehe.og lettkledde menn med massasjebenk og vin ;)

Gleder meg allerede.Nå får du se og bli rik i en fei.For jeg trenger virkelig litt fri..hehe

Skrevet

" rekker opp hånda" jeg er med!!

Skrevet

...og alle rom har dørskilt med noen av favorittnickene på dib...

Skrevet

uff da. får vel ikke nicket mitt på noen dør da :( #snufs#

Skrevet

Smågullrommet høres jo koselig ut, det =o)

Skrevet

Åååååja, det hadde vært en drøm! :o)

Virkelig!

 

*krysser fingrene for at du rik ;o)*

 

På onsdag er det Vikinglotto.

Denne onsdagen var det 19mill i potten, men ingen vant så det ble jackpot.

Tenk den premien a ;o)

Skrevet

Tja, hørtes ikke så altfor dumt ut det der altså.. :-) Er det noen muligheter for at det kanskje kunne blitt servert sånne tjukke amerikanske pannekaker til frokost..? *Smiler pent* Med sjokolade i? :-)

I så fall.. Im all in!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...