~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Er så snopesjuk hver dag jeg at jeg sliter skikkelig med det. Mannen min trykker i seg snop hver kveld..og frister meg hele tiden. Spis da vel sier han, og bryr seg døyten om jeg legger på meg. Han er så heldig,i motsetning til meg ,for han klarer å stoppe før det er tomt i skåla...og så legger han aldri på seg. Skulle ønske jeg klarte å holde meg til snop lørdagene...men det blir minst tre ganger i uka at jeg trykker i trynet :-/
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det varierer veldig. I perioder kan jeg gå flere uker uten noen ting nesten. Andre ganger må jeg ha hver dag! Dess mer snop jeg spiser dess større blir behovet ihvertfall. Nå er jeg inne i en dårlig periode og spiser nok litt hver dag. Går mest i kjeks (Sofies sjokoladeterapi) og litt ostepo eller chips.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Prøver også å holde meg til 1 gang i uka, prøver å ikke ha snop i huset utenom helger. Jeg synes selv om ungene sover om kvelden når man sitter og spiser snopet at det dreier seg om holdninger overfor barna. Og dårlige vaner er vonde å vende...
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Enig i den storebror og knerten. En vakker dag legger de seg ikke før vi legger oss eller seinere...
Mille** Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Huff og huff, nå i disse ferietider har det glidd helt ut, spiser noe snopete nesten hver dag, før holdt jeg meg til kun i helgene. Må skjerpe meg etter ferien ja, tennene råtner jo på rot, for ikke å snakke om kroppen som forfaller. (
auro Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Sjelden nå, men har vært MYE før, særlig snacks. Det er noe som dessverre har gjort noe med vekta, og det prøver jeg å gjøre noe med nå. Unner meg litt da....
ungdomsmor Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 spiste masse før og det vises veldig godt på vekta så nå er det veldig sjelden jeg spiser snop og drikker brus
**¤¤** Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Akkurat nå hverdag! For skjerper deg etter sommeren når alt kommer til hverdagen igjen. Da blir det bare grønnsaker og masse sunne ting.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Går i perioder her også...noengangr hver dag i ukesvis, også kan jeg hlde opp like lenge. Men har en periode før det månedlige at jeg bare MÅ ha sjokolade ett par dager....hehe:)
Sånn kan det gå Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Spiser lite snop, litt snacks, men ikke store mengder der heller. Tyggis derimot... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå