SexyLubben =D Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 jeg har en uke på meg for å planlegge min venninnens utdrikkningslag..*stress* Hva kan vi gjøre for å gjøre det litt morsomt? Hvem er det vanligvis som betaler for dette? Vi er kun 7 stk som blir invitert(Brudens ønske), og jeg har aldri vært på en slik feiring før... Hva har dere gjort? Hun ønsker seg gjerne noe med noe fart i...
hellohello:-o Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 dere spleiser som regel uten bruden. Hva med spa ?? Avslappende. ellers så er det jo masse å gjøre, picnic, strippeklubb, byen osv..
SexyLubben =D Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Tenkte på spa, jah... Men jeg lurer på om det kanskje blir i det dyreste laget... Vet du hva noe slikt koster?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Vannligvis så spleiser alle utenom bruden på utgiftene. Sist jeg var på utdrikkningslag dro vi på glatt kjørings bane, bruden hadde det kjempe gøy! Etter på dro vi på spa (bare forlover og brud) og så til byn. Andre ting vi tenkte på var rafting, rally kjøring, helikopter tur, båt tur med vannsport. Bruden her ønsket seg også noe med fart i!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 om hun ønsker noe med fart i må dere jo ikke bare gå på spa...!!!
SexyLubben =D Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 tenkte på det, men det hadde vært gøy å begynne med noe slikt... Før vi fant på noe med fart i=)
SexyLubben =D Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 dytter... Vil ha mange forsalg:D
reven37 Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 I et utdrikningslag spleiser alle deltagerne på det hele. Ikke bruden !!! Hun blir spandert alt på ( alle aktiviteter, alkohol, mat, evt røyk osv ) Synes det er viktig at det planlegges noe som alle er med på. Ikke slik at alle betaler for at f. eks brud og forlover er på spa i 2 timer mens resten bare venter. Også viktig at det ikke blir for dyrt ( slik at noen ikke har råd til å bli med ) I tillegg til felleskostnaden med selve utdrikningslaget skal jo alle kjøpe alkohol evt inngangspenger osv hvis man skal på byen og skyss hjem om natten. Er ikke noe morro når det blir et utdritningslag der bruden må gjøre ting hun egentlig IKKE vil og man er morsom på hennes bekostning. Skal være en kosedag med gode venner. Er bruden en som liker fart og morro legger man opp til det. Men hvis bruden er av den rolige sjenerte typen synes jeg man må ta hensyn til det.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 dytter litt jeg og Skal selv i utdrikkingslag og trenger noen ideer
reven37 Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ble drukket ut 7 juli. Dette gjorde vi: ( kanskje du får noen ideer :-D ) Ble hentet hjemme og ikledd en oppblåsbar sumodrakt. ( hår og sminke matchet selvsagt. ) Rebusløp hvor jeg måtte løse gåter underveis for å komme til neste sted. Første stoppested var bowlinghallen ( ikke lett å bowle i sumodrakt ). Neste rebus førte til et kjøpesenter hvor jeg måtte løse oppgaver for å finne rette butikker å gå til. I hver butikk fikk jeg en del av mitt nye antrekk. Til slutt gikk jeg der i våtdrakt, svømmeføtter, maske, snorkel og redningsvest. Avgårde til sjøen hvor jeg ble slept etter båt sittende på en sånn ring. Etter dette gikk turen hjem til forlover hvor vi spiste en bedre middag ( hun er kokk he he ). Hadde mimelek ( ikke lett å mime analkuler og Rune Rudberg he he ). Så fikk jeg spa. De hadde tent masse telys, fylt i badekaret og kjøpt inn oljer, skum, sjampagne og jordbær. Når jeg var ferdig vaska ble jeg ikledd en lekker 80 talls drakt ( grønn ) med matchende sminke og høyt 80 talls hår. Så bar det avgårde. Jeg var sikker på at vi skulle ut på byn ( Bergen) men de kjørte meg langt ut på landet ( ca 10 mil ) til et lokalt utested hvor det var skumparty. Ingen av oss hadde vært på skumparty men fant fort ut at når du først blir våt gir du F. og lar det stå til. Vi var sikkert et lekkert syn når en minibuss med 12 godt bedugget og søkk våte damer ramlet inn på burger king kl 3 om natten for å få seg nattmat. Alle ble kjørt hjem og jeg var superfornøyd. Hadde en super dag. Det eneste som var litt på grensen var at de tok på meg den største bestemorstrusa som finnes og jeg måtte samle underskrifter. 3 underskrifter = 1 øl. Ble litt giret etter vært ( og brisen) så tilslutt hadde jeg tjent flere øl enn jeg klarte å drikke. Deltagerne betalte kr 500 for alt dette ( måtte betale egen drikke i tillegg ) og det synes jeg var akkurat passe. Alle hadde det kjempemorro og vi ler ennå :-D Lykke til med planleggingen.
SexyLubben =D Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2008 dytt,dytt! Gøy å høre historiene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå