olebrum78 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Dere som har det, er det kos eller bare masse jobb.. Fortell litt.. Ei som ønsker seg sårt et marsvin her. Jeg tviler litt.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Helt greit egentlig, men noen kan lukte ille (bades ofte da), og de lydene...vel, hadde ikke overlevd med en slik i stua. Min bodde på badet, og det gikk fint. Men egentlig et litt kjedelig dyr, tror man fort kan gå lei.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 sikker på at hun ikke ønsker seg to flotte, svære, snille og utrolig kosete rotter da? Det er jo mye morsommere! har desverre 2 som ikke kommer overrens med de to vi ha fra før!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 jaaaa! de er kjempe gøyere! fnis! men nej, helt alvorlig de er det! ;D også er mine sååå flotte og svææære! ene nærmer seg vel 750 gram nu!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Vi har 2 marsvin. Det er ikke så mye arbeid med de, du må renske buret og gi de mat. Vi pleier også å ha de ute på altanen litt, men ikke hver dag. Sånn grovt regnet bruker vi nok ca.1 time i uken. Så kommer kos og slikt i tillegg. Jenta vår på 16 mnd. elske dyrene våre
mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Kanin er mye gøyere enn marsvin.. vertfall sånn dvergvedder som er en veldig tam rase.. kan hoppe hinder og gå tur i bånd ol... jeg har hatt kanin fra jeg var 10-23 år gammel...skal ha ny når junior blir litt større
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde marsvin, ble desverre fryktelig allergisk, så måtte gi det bort. Var ikke så mye kos synes jeg, den var jo ikke kosete, dessuten ville den aldri gå på gulvet... Men synes veldig synd på den fordi den var alene, marsvin er flokkdyr og burde være flere. Så hvis dere skal skaffe dere marsvin, kjøp to. Er jo litt jobb med rengjøring av bur og det blir mye gris rundt buret. Ha stort bur.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 jeg hadde marsvin da jeg var 10 år, husker at det var kjempe stas de første mnd,men så ble jeg drit lei av det.gneldret og luktet bajs,mått bade den ofte.Det er ikke noe spennende dyr, de er våkne om natta og sover stort sett hele dagen. ta å kjøp barnet ditt heller en chinchilla eller hamster, tror de får mye mere glede av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå