Gå til innhold

Er det noen Regnskapsmedarbeidere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags utdannelse har dere, og hvor mye tjener dere sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver eget regnskapskontor og er autorisert regnskapsfører. Jeg tjener ca. 350 000 pr. år foreløpig. Dette vil øke når drifte nstabiliserer seg. Som ikke-autorisert ligger man gjerne en god del lavere i lønn. Kravet for å få autorisasjon er bachelor i økonomi og administrasjon på til sammen 180 studiepoeng.

Skrevet

Mannen min var i en kort periode regnskapsmedarbeider i bedriften hvor han nå er sjef. Tror lønna lå rundt 350.000.- da. Men det er noen år siden.

Han gikk på BI

Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider, har ingen utdannelse og årslønn på 275.000,-

Lønnen kommer nok an på hvilket firma du jobber i, og selvfølgelig utdannelsen din...

Skrevet

Jeg har tatt regnskapsskolen gjennom NKI og skal ut i jobb nå. Men lurer litt på hvor mye den "utdannelsen" er verdt.

Jeg har planer om å bli autorisert regnskapsfører, men kom dessverre ikke inn i år. Mangler noe matte fordi jeg bare har yrkeskompetanse fra før. Så jeg skal ta opp det i år, hadde bare håpet å komme meg innenfor yrket og få meg en jobb nå i år. Ikke minst for å sjekke ut om dette er noe jeg har lyst til videre med tanke på studier.

Jeg ser det er endel stillinger ute, og er egentlig superspent på hvordan det vil gå, og om jeg vil få meg en jobb. (-:

Takk for svar :-)

HI

Skrevet

Jeg lurer også på dette!

Du anonym som ikke hadde noen utdannelse -har du noe praksis som gjorde at du fikk jobb som regnskapsmedarbeider? I såfall hva?

Jeg skal begynne på yrkesrettet atføring (omskoleres) til høsten og vil gjerne pense meg inn den retningen, men er helt grønn. Noen som har gjort det samme og i såfall hvilken skole/kurs har dere tatt for å få jobb som regnskapsmedarbeider?

Jeg håper også å bli autorisert regnskapsfører på sikt.

Skrevet

Nettopp sånn jobb jeg kunne tenkt meg og! Det var da jamen en god lønn!!

Men si meg, hva er NKS? Som sagt -helt grønn, hihi...

Skrevet

Jobber som revisor, men hadde jobbtilbud som regnskapsmedarbeider med kr 300 000 pr år.

Har 1 års praksis innenfor revisjon, og har bachelorgrad i revisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...