Gå til innhold

"Den rette.."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at samboer/kjæreste/forlovede er "den rette"?.

Føler du at han er din soulmate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA:)

Skrevet

Har ikke troen på at det finnes "den rette" uansett, er bare folk man passer bedre eller dårligere med. Forøvrig, er bare hun jeg vil være med, det vet jeg! Vi er ulike på mange områder... Men likevel, kunne aldri tenke meg noen andre!

Skrevet

Som jeg har sagt til min mann: Jeg er din for alltid, inntil videre!

For øyeblikket er svaret ja til begge deler, ellers hadde jeg ikke giftet meg og fått barn med ham. Men jeg er ikke så naiv at jeg ikke tror at ting kan forandre seg, selv om man ikke ønsker det. ;-)

Skrevet

Ja absolutt:) (selv om livet selvfølgelig ikke er perfekt 100% av tiden)

Skrevet

Ja, i en alder av 34 år så føler jeg faktisk at jeg har funnet en jeg kan kalle "den rette". Ikke hatt denne følelsen siden jeg var 18-19 år. Går ikke dette bra, så går ikke noe! :-)

Skrevet

nei

nei

jeg føler det ikke slik, men kanskje med tiden. ting er litt for nytt til det

Skrevet

Den rette til hva???

Ingen provoserer meg som han

Ingen irriterer meg mer med småting enn han

Ingen er tregere til å gjennomføre ting som haster enn han

Ingen får meg så sint som han

Ingen får meg så lei meg som han

Ingen får meg så glad som han

Ingen er flinkere til å backe meg enn han

Ingen er flinkere til å glede meg enn han

Ingen er flinkere til å stille opp for meg enn han

så at han er den rette for meg? Ja, det er han. Og hadde han ikke vært min soulmate så hadde han vel ikke trykket på alle de rette knappene heller:)

Skrevet

Ja og ja.

Vi velger å leve sammen, og vi ønsker det. Men vi har ikke lovet hverandre noe, for det kan man ikke gjøre. Mener vi. Ingen kan ikke love at man er de samme menneskene om 10 år, at følelser ikke kan forandre seg.

Skrevet

Mange gode svar, som vekker mange tanker.

Den rette, som forstår hva du tenker - uten at du sier det.

Den rette, som forstår hva du føler - uten at du må forklare det

Den rette, som gir deg sommerfugler i magen, bare ved å se på deg.

Den rette, som setter forholdet framfor sine egne behov.

Den rette, som har gode holdninger og verdier.

Den rette, som gir deg mer trygghet enn tvil.

Finnes den rette?

Skrevet

Hvis dette er den rette, så er ikke han det for meg... For han er slett ingen tankeleser og er ikke god til å forstå mine følelser uten forklaringer. Han kan også til tider være egoistisk å ikke tenke på hva som er best for oss.

Men han er den jeg elsker, til tross for hans feil. Han elsker meg på tross av mine. Og han trenger ikke være tankeleser fordi vi kommuniserer godt. Vi gir hverandre fellesskap og frihet, slik at vi kan leve sammen i par som individer. Jeg har det trygt og godt hos ham, og han er en flink mann.

Jo... han er den rette...

Skrevet

Utrolig bra sagt Mirihi! Vet ikke om jeg skal bli frustrert eller synes synd på alle de naive der ute som tror at samlivbrudd aldri kan skje dem. Som en vennine sa til meg: "Ååå så flink du er, jeg er så glad jeg aldri kommer til å måtte være alene med ****(barnets navn) det hadde jeg aldri klart!"

Øhh... neivel nei, men må du så må du rett og slett! For å være helt ærlig fortjener gubben hennes en medalje hvis han holder ut med henne ut livet!!

Skrevet

veldig bra skrevet :) jeg er helt enig her. min samboer er helt klart den rette - jeg har vært i tvil om oss èn gang, men det fine med oss er at vi alltid kan snakke om ting og funne ut av ting sammen. det er det jeg verdsetter best med han :) så jah, jeg har helt klart funnet min rette :)

Skrevet

JA.

Hadde han ikke vært den rette hadde jeg ikke fått barn med ham.

Jeg vet at vi kan overleve store og små kriser sammen. Han løfter meg opp når jeg trenger å løfte blikket, han bremser når jeg overdramatiserer, han stiller spørsmål og utfordrer meg. Jeg er fremdeles lynforelsket etter snart ti år sammen, det går ikke en dag uten klining, latter og "jeg elsker deg".

Skrevet

Jeg har funnet "den rette"..

Jeg tenker av og til på hva som skjer om han dør fra meg:(.......før var svaret enkelt: jeg hadde ikke orket å leve lenger, men nå har vi en datter, og jeg orker ikke tanken på at hun skal vokse opp med andre, uten mammaen sin. Men en ting er sikkert, jeg kommer aldri til å finne meg noen ny mann om han dør.

For meg betyr ikke døden skilsmisse...vi venter jo på hverandre i himmelen,samme hvem av oss som dør først:)......

vist jeg hadde funnet meg en ny mann, hvem av dem står da ved pærle-porten og venter på meg den dagen jeg skal til himmels??,hehe.... nei, jeg har funnet "den rette" jeg:)

Men selfølgelig...om han gjør det slutt, eller er utro eller noe sånt...så er han jo ikke den "rette" alikavel.....så det går jo an å ta feil.

Men jeg er glad jeg stoler 110% på han:)

Skrevet

Noen skrev:

Den rette, som forstår hva du tenker - uten at du sier det.

Den rette, som forstår hva du føler - uten at du må forklare det

Den rette, som gir deg sommerfugler i magen, bare ved å se på deg.

Den rette, som setter forholdet framfor sine egne behov.

Er dette den rette for deg??

Jeg kunne aldri kreve at mannnen min skulle gjette hva jeg tenker eller føler? Det er det dummeste jeg hører, jenter som forventer dette... Det er ikke rart det blir samlivsbrudd med de forventningene. Nei takke seg til god kommunikasjon!! :D

Setter forholdet foran sine egne behov, ja til en viss grad. Men jeg tror ikke man kan ha det bra i et forhold om man ikke tar hånd om seg selv først...

Mange her inne holder mennene sine "on a short leash", stoler ikke på dem og lar dem ikke gjøre noe for seg selv.

Skrevet

Jeg mener jeg har funnet den rette.

Da jeg traff kjæresten min visste jeg på en måte at det var noe spesielt...alt gikk så fort, men det føltes så riktig. Han sier akkurat det samme.

Jeg vil aldrig ha en annen enn han, og jeg er stolt av å bære våres barn i magen min :D

Skrevet

Mannen min er hlet klart den rette for meg.

Vi vet hva den andre tenker og mener med bare et blikk. Særlig i situasjoner der vi ikke kan snakke rett ut :)

Han er tålmodig og kjærlig, elsker meg mest når jeg fortjener det minst :)

Han er rett og slett en fantastisk mann, og jeg gleder meg til han blir pappa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...