Gå til innhold

Hadde du gjort dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du latt din 16mnd gamle ungen din ligge hjemme og sove alene mens du hentet noen? Du er borte mellom 10 og 15 minutter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope!!

Skrevet

Nei ikke med mindre jeg skulle til "nabo" (noen i samme gate hvor babycall slår inn og/eller jeg ser huset..

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke..

Skrevet

nei det hadde jeg aldri gjort...av den enkle grunn at myyye kan skje på 10-15min

Skrevet

Aldri

Skrevet

10-15 minutter? er du gal? nei. Da hadde jeg heller tatt han med om jeg på død og liv måtte ut for å hente noen.

Jeg har derrimot gått i posten f.eks mens mini sover. vært vekke toppen 2 minutter. Syntes det var ekkelt nok.

Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort av den enkle grunn at MYE kan skje på så få minutter, iallefall om man sitter i en bil!! (kollisjon)

Skrevet

nei, aldri!!

Skrevet

Det er det jeg mener også. Det finnes taxi!!!

Skrevet

Ja, hvis naboen vegg i vegg hadde på babycalen og viste jeg var borte.

Skrevet

dessuten kan det fort gå lenger tid enn beregnet om man skal hente noen..

Skrevet

nei, er du gal.. og jeg hadde blitt rimelig irritert om noen hadde påstått at jeg skulle gjøre det for deres del, eller at jeg var "hysterisk" av den grunn.. hallo.

hadde noe vært så alvorlig at jeg måtte ut, hadde jeg heller vekt ungen. men det skulle ha vært alvorlig også, finnes jo buss og taxi.

Skrevet

vi bor i rekkehus.

og hvis jeg skulle inn til naboen vegg i vegg for å hente noe og inn igjen., så hadde ikke det brydd meg. blir jo nesten det samme som om jeg er ute i hagen i et par minutter. blie jo like langt unna liksom.

men hadde aldri dratt vekk nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...