berta Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hvor ligger denne ?? Er det ved Norby senteret eller ? Noen som vet om det er noe å spare på å kjøpe voksi pose der ?
Alle gode ting er 3:) Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hei Det ligger på svinesund området. Til høyere i rundkjøringa innpå området og er den nest siste bygningen på høyre side tror jeg det er. Vet ikke prisene der, men tror det er litt billigere enn i norge og sparer jo litt på kursen i tillegg.
nussie Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Inne på området på Svinesund der de har masse forskjellige butikker..bl.a tv bod,mat,elektro,godis osv Ta til høyre helt øverst i krysset der og kjør helt i enden,der ligger Happyland.Står kart på nettsiden dems og.ikke der nordbysent ligger! Vi kjøpte en god del utstyr der som vi sparte mye penger på,så du sparer nok litt på voksipose der sikkert og:)
berta Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Flott ! Takk :-) Gleder meg til å gå litt berserk der ;-) Har ennå ikke kjøpt noe særlig til lille gull, er i uke 33 nå... Men har en del etter nr 1 som jeg har tenkt å bruke :-)
john gravid Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 det er en super butikk, har 3 barn, å nr 4 i magen, handlet masse der med de 3 første, å skal dit denne gangen også.kjempe service,å sparte en del penger på å shoppe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå